1

Onderwerp: Vullingen ideeën, HELP!

Ik mag voor mijn pake (opa) 30 cupcakes maken, maar nu wil hij graag proeven vantevoren. Ik heb nog niet zoveel gewerkt met vullingen, dus daarom deze vraag.

Ik vroeg me af jullie goede combinaties weten van cupcakes met vullingen. Het liefst graag cupcakes die ook een smaakje hebben, dus het liefst geen vanillecupcakes.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat combinaties!

Re: Vullingen ideeën, HELP!

Hoi,

Je kunt botercrème maken met smaakjes. Wat erg lekker is,is chocoladebotercrème, maar je kunt er ook andere smaken van botercrème in doen. Maar je kunt het ook vullen met bavarois smaken.

3

Je zou ook met jam kunnen vullen.
Het schijnt dat je hiervan ook een lepel mee kunt bakken.(of gewoon na het bakken vullen). Bij ellen's creative cakes ( ik weet niet of ik deze naam zo mag vermelden) kun je ook cakemixen met een smaakje kopen, zoals aardbeien met room. Misschien ook een idee?

4

Aardbeien pureren en dan er door.. Ik deed ongeveer 80 gram voor 12 cupcakes. En dan ook nog wat door de botercreme. Heerlijk fris. Een aardbeitje erop ter decoratie..
En een wat cacao door je beslag en botercreme. Ook om je vingers bij af te likken.
Ook erg lekker: als het deeg in de cupjes zit, duw er 2 maltesers in.
Botercreme maken, maltesers fijnstampen en door de botercreme. Heerlijk!!

Gewoon wat zelf uitproberen, is hartstikke leuk!

5

Aardbeien pureren en dan er door.. Ik deed ongeveer 80 gram voor 12 cupcakes. En dan ook nog wat door de botercreme. Heerlijk fris. Een aardbeitje erop ter decoratie..
En een wat cacao door je beslag en botercreme. Ook om je vingers bij af te likken.
Ook erg lekker: als het deeg in de cupjes zit, duw er 2 maltesers in.
Botercreme maken, maltesers fijnstampen en door de botercreme. Heerlijk!!

Gewoon wat zelf uitproberen, is hartstikke leuk!

6

Ik stop wel eens een blokje pure chcolade in de cc. Eerst een laagje beslag, blokje chocolade, laagje beslag.
Na het bakken blijkt de chocolade deels gesmolten....mmmmmmmmmmm :P

7

Wat ik lekker vind is een gewone cupcake, de bovenkant een beetje inkepenen (topje er af snijden), hier een dot dulce de leche op smeren. Hazelnootjes in stukjes maken en deze met suiker opbakken. Af laten koelen en over de dulce de leche. En dan een lekkere toef vanillecreme of karamelcreme. mmmmmm....

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen