1

Onderwerp: Wie weet of dit kan en lekker is, met stukjes caramel.

Ik zag laatst bij de Makro bakjes met kleine stukjes caramel, weet iemand of ik deze in het beslag van cupcakes kan doen, en dan meebakken? Uiteraard kan het, maar is het ook lekker, smelt de caramel dan bijvoorbeeld? Is er iemand die dit al eens heeft geprobeert?

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

2

Re: Wie weet of dit kan en lekker is, met stukjes caramel.

Helemaal niemand???

3

oeh lijkt me lekker met stroopwafelmix. staat het er niet op of je het kan meebakken

Let them eat cake
http://annettes.tk/

4

Ik heb geen idee, maar is het een erg grote verpakking? Want als het wel meevalt, kun je het altijd uittesten. Het lijst me wel super lekker namelijk  :9

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

Het klinkt ontzettend lekker. Maar al zou het smelten, dan krijg je toch lekkere cupcakes met caramel-smaak?
Ik zou het gewoon een keertje uittesten.....en laat het ff weten..

6

Ik heb het wel eens met stukjes fudge geprobeerd. Gaat smelten en vond het niet echt een succes. Ik maak wel eens mini cup cakes, en dan als ze uit de oven komen en nog zacht zijn, snel een klein blokje erin duwen en dan als ze afgekoeld zijn een toef. Dan proef je de fudge beter.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

7

Ladies, allemaal bedankt voor jullie antwoorden.
Ik denk dat ik het inderdaad van de week maar eens gewoon een keertje ga uitproberen. Ik zal in dit topic wel het resultaat weergeven :Y