Onderwerp: First time cake pops

Voor de eerste keer me aan cake pops gewaagd, ik had natuurlijk geen lolly stokjes meer dus maar tandenstokertjes gebruikt. Geen goed idee :( , de balletjes zakte naar beneden..... De beste op foto gezet, tips en tricks zijn zeker welkom want voor een haloweenfeestje wil ik ze graag opnieuw maken.

http://www.mijnalbum.be/Foto-ZFT37A47.jpg

Alvast bedankt om te kijken....

2

Re: First time cake pops

Leuk. Volgende keer probeer je het toch gewoon met lolly stokjes. Voor een eerste poging zien ze er netjes uit. En ze zullen vast ook erg lekker smaken.  :P

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

Ik vind ze er ook leuk uit zien hoor!
Heb je eerst nog het stokje in de chocola gedaan voor je de cakeballetjes erop deed? Dan blijven ze nl beter zitten

I just love cake!
Groetjes Laura

4

Ze zien erg goed uit hoor ! Maar echte lollystokjes werken stukker beter ! Idd eerst stokje in de chocolade dippen, dan minimaal 15 minuten in de vriezer (blijft het stokje goed stevig vast zitten)
en dan verder werken...(door de chocolade en versieren..)
Let op; de balletjes mogen ook niet bevroren zijn als je ze door de chocolade heen haalt...

Veel succes !

groetjes,
Simone

Dames, super bedankt voor de tips. De pops zijn goed bevonden voor het Halloween feestje, op het boodschappenlijstje lolly stokjes en oranje chocoladedruppels.

Simone,

Ik heb je leuke site even bezocht en wow wat een creaties, hoe bevestig je de suikerpaste aan de pops, doe je dit als de chocolade nog warm is of nadien met wat eetbare lijm?
Ik wil graag pompoentjes maken met een gezichtje....

Groetjes

Zien er erg yammie uit!

Groetjes van Nicole!!