Onderwerp: Poging tot het plaatsen van 1e parade
Bij deze wil ik ook eens een poging doen om een aantal taarten te maken die ik tot nu toe heb gemaakt.
Dit is mijn eerste taart met fondant die ik op een workshop heb gemaakt. Vulling jam en botercreme

Voor de verjaardag van mijn zoontje. Professor Layton. Beetje saaie kleuren, maar dit zijn de kleuren van het origineel. Mijn eerste vierkante taart, en tjonge wat valt dat tegen met die hoeken.Vulling lemon curd en kwarktaart.
samen met mij oudste zoon een ouder kind workshop gedaan. Mijn eerste pogin tot boetseren. Niet echt mijn ding.

voetbaltaart voor de verjaardag van mijn jongste. Vulling ook weer lemon curd en kwarktaart

Ouder kind workshop met mijn jongste zoontje gedaan. Moest perse een taartje van zijn voetbalteam. Zelf een eenvoudig taartje, en daarnaast nog even snel het logo van zijn club in elkaar geflanst.
Gewoon een hele boel restjes fondant op een boltaartje. Geeft eigenlijk best wel een leuk effect vind ik.
Mijn zwager en schoonzus vierden samen hun 50e verjaardag. Voor hen een Abraham en Sara gemaakt. Vulling lemon curd en mona kwarktoetje citroen, en Abraham borvruchten jam en Mona kwarktoetje bosvruchten.
Voor mijn tante die 50 werd een Sara gemaakt. Helaas werd mijn man in diezelfd tijd in het ziekenhuis opgenomen met een hartinfarct, en had ik niet meer echt zin om deze taart te maken. Het plaatje lag echter al gepuzzeld klaar, dus heb ik toch maar snel een taart eronder gefabriceerd.
Ik hoop dat het plaatsen van de foto's gelukt is, en commentaar is natuurlijk welkom. Ik zie zelf nog een hoop verbeterpuntjes, maar ik heb er ontzettend veel lol in, en ze smaakten allemaal heerlijk, en dat is toch het belangrijkst.
Gr. Anja