1 Laatst bewerkt door Diede (10-09-2011 19:34)

Onderwerp: Bruidstaart 'Bloesem'

Voor een vriendin van mijn zus, die heel graag een bruidstaart van mij wilde.. De decoratie en kleuren zijn gebaseerd op de trouwkaart. Hij moest alleen wel naar Zwolle.. pff wat een rotklus met dit weer  :s  Gelukkig heeft mijn vader een soort van koelbox gemaakt van een vierkante flightcase, met hangende koelelementen erin. Moet er niet aan denken hoe hij eruit had gezien als hij niet enigszins gekoeld had gestaan!  :nooo

Helaas was de het bovenste taartje verschoven toen ik aankwam (en de tak dus een beetje gescheurd), zaten er een soort van scheurtjes in de rand van de onderste taart en toen ik de letters er boven op wilde zetten op locatie brak die natuurlijk net in tweeën toen het bruidspaar kwam aanlopen..  :s Vervolgens kwamen alle gasten eraan, dus een foto op locatie heb ik helaas (nog) niet.

Het is trouwens vanille biscuit 35-25-15 cm gevuld met Bonne Maman bosbessen jam, rode bessen en frambozen en slagroom. De cupcakes zijn deels gevuld met bosbessen, deels met aardbeienmousse.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YBEVFEKE-D.jpg

2

Re: Bruidstaart 'Bloesem'

Nou, inderdaad spannend met dit weer! Maar ik vind 'em prachtig, Diede!!

Ook ik vind m super!

I just love cake!
Groetjes Laura

4

Heel mooi :)

Lieve groetjes!!
Kim

Stijlvol!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

6

Dankjulliewel! :) Ik krijg hopelijk binnenkort de foto's van de fotograaf! Ben beniewd hoe hij er op staat! En hoe erg het verschuiven + de letters er nu eigenlijk uitzag  :rolleyes:

7

Sh.. wat een pech! Mooie strakke taart!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...