Re: Uki, super leuk om te maken!
Wat knap gedaan! Erg leuk/mooi!
http://madelieffies.hyves.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uki, super leuk om te maken!
Wat knap gedaan! Erg leuk/mooi!
Wauw wat leuk! Goed dat je het plaatje erbij hebt gedaan trouwens, want ik had ook geen idee!
En deze is super leuk om naar te kijken! Wat een leuke taart!! EN Uki is
goed gelukt.
Super leuk gedaan zeg! Wat een leuk poppetje!
Dank jullie wel voor deze leuke en lieve reacties!
Super taart!! Uki is echt super gaaf.... Maar hoe heb je dan nu de nek gedaan?? Bedoel, heb je een cocktail prikker in de nek verstopt??
Ik heb inderdaad in de nek een coctailprikker zitten.
De ouders én de jarige dame waren zeer enthousiast. Ze waren zeer verrast aangezien ze niet verwacht hadden dat ik toch voor Uki zou kiezen na wat ik had aangegeven. 
Wat een super taart is dit... ik heb nog heel wat te leren zie ik al
Groetjes,
Ingeborg
Wat een leuke figuurtjes en wat knap gemaakt.
Vind de bloemvorm van de taart ook heel leuk staan.
Wat een leuke figuurtjes en wat knap gemaakt.
Vind de bloemvorm van de taart ook heel leuk staan.
Ik had eerst maar eens een aflevering van Uki gekeken om een beetje een beeld bij het poppetje te krijgen. Nu woont dit figuurtje in een zonnebloem en de leefomgeving is erg groen met veel bomen en bloemen. Daardoor was het een voor de hand liggende keuze om voor de bloemvorm te kiezen.
Blijft ook altijd een leuke vorm maar op de één of andere manier gebruik ik hem toch niet zo vaak. 
Oww.........wat superleuk gemaakt zeg.
Ook ik had nog nooit van het figuurtje gehoord maar het is super goed gelukt zeg.
Wat zijn die grote zonnebloemen ook leuk!
wat een schatje!
Helemaal geweldig!!! En hoe heb je het rode balletje met het sprietje op zijn hoofd gedaan? Flower wire???
Echt mijn complimenten voor je hoor, want je hebt de goede kleuren gebruikt en het ziet er allemaal juist door de rustige indeling super uit!
Ohhh, Helemaal Uki;
Wat knap gemaakt; ze lijkt sprekend!
Mijn dochtertje wil bij het zien van deze taart "volgende keer ook een Ukitaart!"
Wat een leukie!
Wauw, wat knap. Ziet er prachtig uit.
Wat een leuke taart! Zo vrolijk!
Wauw, wat goed gelukt!!
Erg vrolijk en mooi!
Heb zelf ook eens een figuurtje moeten maken met een hele dunne nek, en heb toen zo'n lolly (weet niet goed hoe uitleggen: beetje afgeplat aan boven en onderkant, suikerachtig, met pastelroze en pastelgeel, vaak op die cc's te zien. weten jullie welke ik bedoel?) gebruikt, dat werkt ook super goed! en de fondant rondom de lolly zelf, voor het kopje..
mooooi dat heb je super gemaakt

Wat n mooie taart! Uki is goed gelukt en dan dat kleedje...,die kleine taart!
Supermooi gelukt en Uki ziet er geweldig uit, net als de rest van de taart
Heb hier een springend 2 jarig meiske naast me staan die roept; Mama, kijk... een Uki taart, mag ik die opeten?
Echt ontzettend mooi gemaakt, petje af!
Alles is al gezegd, maarreh... Geweldig! Gaaf!?
Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe die nek voor mekaar hebt gekregen...
en ik sluit me aan bij de boetseer cursus, haha. Wanneer gaan we?
Groeten, Irene
wat een leukerdje!! Strak hoor!
Wat een schatje!!
Ik ken Uki ook. Mijn zoontje kijkt er ook naar.
Uki is prachtig gemaakt en de hele taart is prachtig!
Helemaal geweldig!!! En hoe heb je het rode balletje met het sprietje op zijn hoofd gedaan? Flower wire???
Echt mijn complimenten voor je hoor, want je hebt de goede kleuren gebruikt en het ziet er allemaal juist door de rustige indeling super uit!
Het sprietje op zijn hoofd is inderdaad floral wire (wit) wat ik geel gedust heb.
@ Ilovecake; Mooi, 2 jarige meisjes was nu net de doelgroep dus missie geslaagd! 
leuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Uki, super leuk om te maken!