1

Onderwerp: wat nodig bij kinderfeestje lollykoekjes maken....

Wie kan mij helpen....
Ik wil met het kinderfeestje lollykoekjes maken, weet iemand wat ik dan allemaal moet aanschaffen?
Ik hoop dat iemand hierop wil reageren.....

Groetjes, Hilde

2

Re: wat nodig bij kinderfeestje lollykoekjes maken....

Als je nieuw bent is het handig om eerst de sticky's te lezen voor je een bericht plaatst......

Deze had je in de show-rubriek klein&fijn gezet........[MOVE] -> taartdecoratie algemeen.

Bedankt voor je reactie, zo hoef ik ook geen reactie te verwachten:-)
Ik zie het woord sticky niet staan, geen idee  waar ik naar toe moet om een bericht te plaatsen onder de juiste rubriek...

4

fleurjasmijn schreef:

Bedankt voor je reactie, zo hoef ik ook geen reactie te verwachten:-)
Ik zie het woord sticky niet staan, geen idee  waar ik naar toe moet om een bericht te plaatsen onder de juiste rubriek...

Klik op een rubriek en bovenaan het 1e bericht is een sticky  :s

Maar goed..............ik hoop dat iemand antwoord heeft op je vraag.

5

Heb je misschien een voorbeeld van wat je precies wilt maken?

Cakepops of koekjes op een stokje?
En versieren met royal icing of fondant?

Ik wil graag koekjes op een stokje gaan maken, maar nog nooit gedaan en wat is dan handig om met 6 meisjes allemaal aan te schaffen om leuke koekjes te kunnen maken.....

7

Je hebt eigenlijk alleen stokjes nodig... en ingredienten om het koekje te maken.

8

Ik heb deze van het voorjaar gemaakt mbv de poffertjesplaat  (even naar beneden scrollen) http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=153651
Ik had daarvoor een recept gebruikt wat hoort bij de cakepopmaker (online te vinden; tegenwoordig zelfs in het NL) en wat dus heel lekkere minicakejes gaf.
Voor de stokjes had ik gewone sateprikkers gebruikt, maar daar kun je ook lolliestokjes voor nemen als je dat prettiger vindt.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)