Onderwerp: weer wat taarten van de afgelopen tijd ;)

De kleuren van de bovenste zijn te licht, het is meer zoals de onderste, ik wilde bij de locatie nog foto's maken, maar helaas was mijn betterij leeg 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » weer wat taarten van de afgelopen tijd ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

De kleuren van de bovenste zijn te licht, het is meer zoals de onderste, ik wilde bij de locatie nog foto's maken, maar helaas was mijn betterij leeg 

Wat een fantastische parade ,de zwart/wit bruidtaart 
tjonge, druk geweest zo te zien
mijn favo ook de bruidstaart in zwart wit. Leuk gestapeld en bruidspaar ook erg leuk gemaakt 
Hele mooie parade 
Super mooie taarten.
Vind vooral de top van de eerste taart fantastisch.
Heb je daar toevallig een close-upje van??
Wat een gave taarten zeg! Vind die met de cupcake er op super!
Moses kriebel, wat een kunststukjes! Daar kan ik nog een heleboel van leren! (ga dus ook eerst op cursus
)
Wauw wat een mooie taarten, de 2e vind ik erg gaaf en de zwart witte bruidstaart. Maar de rest ook hoor....
Leuke parade. De heksentaart en de zwart/witte bruidstaart zijn toch wel favoriet!
Jeeetje jij ben lekker druk geweest. Erg mooi!!
En die zwart/witte... dat het zo gestapeld blijft staan
...doodeng!!
Wat een mooie parade zeg!!
Vind de cupcaketaart erg leuk, maar die hele witte bruidstaart is ook geweldig, eigenlijk kan ik helemaal niet kiezen, ze zijn allemaal zo goed!! 
ow meid wat een leuke parade, foto's 7, 9, 13 en 17 zijn mijn favorieten. 
van die topper op de eerste taart wil ik heeeeeeeeel graag een how to! 
Wat enorm prachtig!!!!!
Zo hé, wat een parade zeg ! ( en dan dacht ik dat ik er veel geplaatst had vandaag
). Heel mooi, vooral die hele witte bruidstaart, die rose voor Joly ( mijn dochter heet Jolí ) en de favoriet: de zwart/wit gggeeessstttaaapppeeelllddde, brrrr als je die moet vervoeren...
Zie dat je een koelkast hebt speciaal voor je taarten, fijn zeker??? toch maar een grotere keuken

Wat een prachtige taarten!
Ik vind je cupcaketaart super en ook die helemaal witte bruidstaart 
Allemaal prachtig, maar de zwart/witte bruidstaart, supermooi !!
van die topper op de eerste taart wil ik heeeeeeeeel graag een how to!
Dit is eigenlijk heel simpel, je maakt een bolletje fondant, die maak je met wat tylose lijm alvast vast op de taart, dan rol je een lap fondant uit en steekt allemaal simpele bloemen uit, gewoon van die koekjesuitsteker zeg maar die bloemen pak je in het midden van de achterkant bij elkaar zodat je een soort rozetje krijgt, daarvan plak je het hele bolletje vol en daarna heb ik de randjes zilver geschilderd en toen nog af en toe een roze bloemetje ertussen en klaar...
Echt een super parade!!! Vooral die 2de taart. Hoe heb je die cupcake gemaakt?
WOW
die heksentaart is echt superdeluxemooi 
Wat heb jij het lekker druk gehad! allemaal mooie taarten
wat een prachtige taarten zeg 
wauw jij bent bezig geweest! Die witte en die zwart-witte zijn gaaf! leuk bruidspaartje, hoe ze naar elkaar kijken, ahhh....
Prachtig!
Geweldig mooi gemakte stapels en heel mooi geboetseerd! Die stoppelbaard vind ik grappig 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » weer wat taarten van de afgelopen tijd ;)