Onderwerp: I Love London
Voor de verandering een hele andere sweet 16. Het meisje kreeg voor haar verjaardag een reisje naar Londen.
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » I Love London
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verandering een hele andere sweet 16. Het meisje kreeg voor haar verjaardag een reisje naar Londen.
wauw, die is leuk...
Wauw, wat een Originele Super Toffe Taart !
Wat een plaatje!
Wat een gave taart.
Echt tof Heb je de LONDON zelf gesneden? Ben je al klaar met je rode bruidstaart? Ik ben erg benieuwd....en ja...ik heb niet alles gepost. Het is teveel en heb je nog kunnen rusten?
Groetjes
Hij is echt super!!!!
Jeetje, die is erg mooooooi! , geweldig!
Weer is iets anders dan een ''roze'' sweet 16 taart!
Echt tof Heb je de LONDON zelf gesneden? Ben je al klaar met je rode bruidstaart? Ik ben erg benieuwd....en ja...ik heb niet alles gepost. Het is teveel en heb je nog kunnen rusten?
Groetjes
Nee ik heb van die uitstekkers, zijn eigenlijk voor koekjes nooit gebruikt natuurlijk om een koekje te bakken, maar goed zo komen van pas.
De taart is klaar, hij moet vanavond gebracht worden. Hij is echt groot en zwaar. ik heb er een hard hoofd in om hem te vervoeren. Slecht geslapen. Moet nu naar de verjaardag van onze kleindochter.
O..nu maak je me nog nieuwsgieriger...veel plezier straks en ik zie je foto wel verschijnen op hyves ..dan kan ik zien hoe groot hij is geworden
Geweldig!
geweldig weer
Wauw wat een super taart Caroline!!!
Heel gaaaaaf! I love london myself, so can i have it? Hahaha
Dit is zoooo'n mijn stijl. Vind em helemaal TOP!!
Geweldig, ben net 3 dagen in Londen geweest met mijn dochter, super!
gaaf! mooi gedaan zeg!
vet mooi.
Vind 'm erg gaaf!!! De "bobby" springt er echt uit. Erg leuk geboetseerd.
Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » I Love London