Onderwerp: Lightning McQueen gecrashed...
Toen ik de superduidelijke howto van Jol321 las, dacht ik, dat moet ik ook wel kunnen. Het zag er niet heel ingewikkeld uit. En in principe is het dat ook niet. Als eerste het biscuit snijden, hier nog geen problemen.
Maarrrrrr toen. Het bekleden. Daar werd ik niet bepaald vrolijk van. De rode fondant was na heel lang kneden eindelijk een beetje handelbaar, maar achteraf nog steeds te droog. Allemaal scheuren, dus toen de hele lap er maar weer afgetrokken. Weer kneden en toen poging twee. Ging beter, ik was al toch al niet blij meer (understatement) dus dat het niet was zoals ik in mijn hoofd had maakte me ook niet meer zoveel uit. Voor bij de bumper zat een gat en ik vond hem eigenlijk gewoon lelijk. Maar geen tijd meer om een nieuw kapsel te bakken en opnieuw te beginnen, dus ik moest hiermee verder. Olé olé...
Toen moest ik details aanbrengen en schade wegwerken. Het randje gras zit er niet voor de sier zeg maar Het uiteindelijke resultaat is redelijk geworden, mar lang niet zoals ik in mijn hoofd had. Maar gezien het feit dat dit zo'n beetje mijn eerste 3d ervaring is, toch wel een heel klein beetje blij.
Komt ie: