Re: waar hebben jullie je website laten maken/ zelf gemaakt?
Hier ook one.com!
Vind hem erg makkelijk en duidelijk. Maar vooral ook erg betaalbaar!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » waar hebben jullie je website laten maken/ zelf gemaakt?
Hier ook one.com!
Vind hem erg makkelijk en duidelijk. Maar vooral ook erg betaalbaar!
Heb mijn website ook helemaal zelf gemaakt!
Ik heb gewoon een wordpress blog omgebouwd met artisteer, de hosting laat ik doen bij mijn broer!
Suikertaartjes-Suuz schreef:Kijk even op karen-anne.com, mijn site, taartmaastricht.nl, bouwbedrijfmaastricht.nl, fkcomposites.com..... die heb ik o.a. gemaakt.
wat zien die er mooi uit zeg! heb je dat met dat mijndomein.nl gemaakt? en heb je dan ook websitemaker erbij genomen of niet?
Nee die heb ik zelf gemaakt met een template. En natuurlijk alle metatags zo gemaakt dat ik goed gevonden word
Taartenmarie schreef:Suikertaartjes-Suuz schreef:Ik heb gewoon een css template aangepast in evrsoft, het domein heb ik via mijndomein.nl
Ik zoek me rot naar een aardige (gratis) template. Waar haal jij die vandaan?
Dat werkt niet zo heel makkelijk als je nu denkt, je hebt namelijk een basis site nodig die je moet downloaden en instaleren en ook nog is aan een database moet koppelen en daar de template op instaleren. Aan je bericht te zien is dit een stapje te ver voor je. Dus de beste optie is een site maker die je zo wordt aangeboden zonder enige installatie etc.
Ik heb gewoon het template bij free css templates vandaan en dat aangepast in evrsoft. Extra pagina's aangemaakt en alles geüpload via filezilla. Ik had verder alleen een domein nodig hoor. Geen basischer, niks
Ik heb ook een wix site.. eerder had ik ook een css template omgebouwd maar wilde graag flash en nu ik wix heb wil ik niet meer anders
Ik heb hem ook via Wix.com gemaakt.. Moet nog even het een en ander uitpuzzelen, maar hij staat online!
Dat werkt niet zo heel makkelijk als je nu denkt, je hebt namelijk een basis site nodig die je moet downloaden en instaleren en ook nog is aan een database moet koppelen en daar de template op instaleren. Aan je bericht te zien is dit een stapje te ver voor je.
Aan mijn berichtje te zien is dit een stapje te ver voor mij?
Als je een beetje HTML kan en een FTP programma'tje hebt, heb je dit mijns inziens zo voor elkaar maar blijkbaar straalt mijn berichtje nogal veel onnozelheid uit .
Ik wilde alleen weten waar Suus d'r templates vandaag heeft, dus Suus bedankt (ik had het volgens mij al eens eerder aan jou gevraagd en heb vervolgens de link niet opgeslagen... )
Madebystef schreef:Dat werkt niet zo heel makkelijk als je nu denkt, je hebt namelijk een basis site nodig die je moet downloaden en instaleren en ook nog is aan een database moet koppelen en daar de template op instaleren. Aan je bericht te zien is dit een stapje te ver voor je.
Aan mijn berichtje te zien is dit een stapje te ver voor mij?
Als je een beetje HTML kan en een FTP programma'tje hebt, heb je dit mijns inziens zo voor elkaar maar blijkbaar straalt mijn berichtje nogal veel onnozelheid uit .
Ik wilde alleen weten waar Suus d'r templates vandaag heeft, dus Suus bedankt (ik had het volgens mij al eens eerder aan jou gevraagd en heb vervolgens de link niet opgeslagen... )
Sorry hoor
Graag gedaan
Flash zou ik trouwens niet doen, dat kun je namelijk niet zien op een telefoon en op een tablet volgens mij ook niet. Veel mensen gebruiken tegenwoordig een telefoon voor internet, dus je loopt dan veel mensen mis.
ikke hier http://www.cquence-multimedia.nl/ ben erg tevreden
Mijn website is gemaakt door mijn handige papa!
Erg fijn! Ik lever de foto's aan en paps zet het erop
ikke hier http://www.cquence-multimedia.nl/ ben erg tevreden
Is dit een bekende van jou wellicht ?
succes met het uitzoeken en maken van je website!
leuk hoor!
heb zelf gewoon een hyves aangemaakt, maar bak alleen voor de hobby.
mn broertje heeft wel een eigen bedrijf in websites maken en visitekaartjes etc. mocht er iemand interesse hebben in een proffesionele site
groetjes neeltje
succes met het uitzoeken en maken van je website!
leuk hoor!
mn broertje heeft wel een eigen bedrijf in websites maken en visitekaartjes etc. mocht er iemand interesse hebben in een proffesionele site
groetjes neeltje
het wordt voor mij ook niet als bedrijf hoor. blijft gewoon hobby maar ik vind het wel leuk om een mooie site te hebben vandaar dat ik hier eens gevraagd heb hoe of wat het werkt.
mijn zwager is er nu voor mij mee bezig. hij heeft iemand voor hem werken die heel handig was met het maken van site en die gaat me nu helpen. dus ben benieuwd wat het wordt. hij heeft alleen niet heel veel tijd dus moet wel geduld hebben maar dat vind ik niet zo erg.
Ik heb de hosting en het domein via Versio.
Je moet alles zelf doen, maar mijn mannetje vind dit interessant en wil dit graag leren, dus die is heerlijk aan het puzzelen.
Ik vind het heeeel knap dat hij dat zelf kan. Zie www.lindelicious.nl voor de preview...
appeltaartenvrouwtje schreef:succes met het uitzoeken en maken van je website!
leuk hoor!
groetjes neeltjehet wordt voor mij ook niet als bedrijf hoor. blijft gewoon hobby maar ik vind het wel leuk om een mooie site te hebben vandaar dat ik hier eens gevraagd heb hoe of wat het werkt.
mijn zwager is er nu voor mij mee bezig. hij heeft iemand voor hem werken die heel handig was met het maken van site en die gaat me nu helpen. dus ben benieuwd wat het wordt. hij heeft alleen niet heel veel tijd dus moet wel geduld hebben maar dat vind ik niet zo erg.
ow, sorry , bedoelde het ook niet verkeerd hoor, maar een site is ook wel erg leuk inderdaad!
en geduld is een schone zaak,hihi...
ben benieuwd hoor, word vast erg mooi!
succes!!!
groetjes
rianne1970 schreef:ikke hier http://www.cquence-multimedia.nl/ ben erg tevreden
Is dit een bekende van jou wellicht ?
Toevallig wel maar hij heeft al meer site's gemaakt en ook die mensen zijn erg tevreden.
Ik heb een los domein bij mijndomein.nl en ik heb een host+domein bij hosting.nl. Beide erg fijne sites, vooral hosting.nl is denk ik fijn voor iemand die niet goed is met websites en er 1 laat maken. Je hebt namelijk totaal geen programma's nodig, je kan gewoon de codes en tekst aanpassen in een editor die zij zelf hebben gemaakt.
Ik maak zelf ook websites voor andere mensen, ik ben vrij goedkoop omdat ik werkervaring nodig heb voor mijn portfolio en school. Mijn portfoliosite staat in mijn signature.
leuk dat ik zoveel reacties krijg!
de naam is inmiddels vast gelegd en het eerste probeersel is gemaakt! er moet nog heel veel aan bijgewerkt en veranderd worden maar het gaat denk ik helemaal goed komen!
ik heb uiteindelijk toch besloten om het te laten maken door mijn zwager.
het is zijn werk en hij bood het zelf aan om te doen dus ben er erg blij mee.
Ik ben echt een ontzettende leek op website gebied
Nu wil ik graag een eigen website voor proffesioneel gebruik hij mag alleen nog niet zoveel geld kosten!
Iemand een tip waar ik het beste kan beginnen?
Ik heb dus ook totaal geen verstand van alle bijbehorende dingen!!!
leuk dat ik zoveel reacties krijg!
de naam is inmiddels vast gelegd en het eerste probeersel is gemaakt! er moet nog heel veel aan bijgewerkt en veranderd worden maar het gaat denk ik helemaal goed komen!
ik heb uiteindelijk toch besloten om het te laten maken door mijn zwager.
het is zijn werk en hij bood het zelf aan om te doen dus ben er erg blij mee.
Fijn dat het gelukt is!!
Graag gedaan
Flash zou ik trouwens niet doen, dat kun je namelijk niet zien op een telefoon en op een tablet volgens mij ook niet. Veel mensen gebruiken tegenwoordig een telefoon voor internet, dus je loopt dan veel mensen mis.
De meeste smartfones en tablets kunnen flash websites gewoon zien hoor!
Op die van mij niet.... Maar ik heb een oude iPhone
Ik heb mijn domein gekocht bij webreus voor iets van 18 euro per jaar. In mijn office pakket zit publisher en daar heb ik een site gemaakt. Het op het web plaatsen was even moeilijk maar als je de slag eenmaal hebt dan werkt het heel simpel.
Ik heb aandetaart.nl en taartenmaken.nl door mijn zwager laten maken. Hij regelt de hosting en de vormgeving voor me. Ik kan je wel in contact met hem brengen?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » waar hebben jullie je website laten maken/ zelf gemaakt?