Onderwerp: Taart voor kleine en grote jongens
Een geboortetaartje voor ons kersverse neefje Siem, gevuld met aardbeienbavarois. De vlekken op de giraf heb ik geschilderd, eens een keertje wat anders.
Ook had ik nog een aantal cupcakes gemaakt voor Siem (nou ja, mijn broer en schoonzus dan
). Verschillend gevuld met een rolo (meegebakken), jam en mbc.
Mijn vriend vraagt het hele jaar al om een taart, want 'je hebt nog nooit zo'n mooie taart voor me gemaakt'. Gevuld met aardbeienbavarois en een laagje mbc. Hij was erg lekker en vriendlief was er blij mee.
Ons andere neefje Stijn werd alweer 1 jaar en natuurlijk mocht ik een taart maken. Kikker en eend was de wens, ik heb het bij Kikker gehouden. Weet niet meer van wie maar ik heb hem behoorlijk geinspikt, bedankt
. Taart was gevuld met gele room, mbc, aardbeitjes, framboosjes en mandarijntjes. Jummie

Ook mocht Stijn zelf aan de slag met de mepper, op verzoek alleen slagroom. Haha, de grote vent blijkt er geen fan van te zijn

En deze was voor de leidsters op het kinderdagverblijf. Een klein taartje voor ongeveer 6 personen, gevuld met praliné mbc en een laagje knapperige chocolade.

super