1

Onderwerp: wie wilt me helpen.

Wie o wie wilt me helpen.
ik heb een bakvorm van 35 x 24 x4/5 cm en ik snap niet hoe ik het moet aanpassen.
ik heb de mix van cook&co voor de taart maar daar staat alleen de beschrijving van 24 cm rond op.
wie weet hoe ik dit moet aanpassen en het liefst wat ik precies nodig heb.
alvast bedankt.
gr isabella

Re: wie wilt me helpen.

Waarom zet je dit bericht in de taartenparade? Deze rubriek is bestemd voor het showen van taarten.
Ik meld je even.

Life is what you bake it.

3 Laatst bewerkt door Leef! (17-09-2011 13:26)

Geen idee. Weet ook niet welke mix je bedoelt. Is het een kilo zak of precies genoeg voor een 24 cm? (want dan lijkt het me dat je te weinig hebt)

In ieder geval sta je hier wel verkeerd. Ik heb je gemeld en dan word je verplaatst.

Edit: Je bent al gemeld. :)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Kijk eens in het linkermenu, onder de knop 'tabellen' vind je een schema waarin staat beschreven hoeveel mix je nodig hebt afhankelijk van het bakblik dat je gebruikt of het aantal personen waarvoor je bakken wilt.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Isabella,

Als je nu de inhoud (in liters) van je ronde bakblik van 24cm afmeet, en de inhoud van je rechthoekige bakvorm kan je dit berekenen toch?
Ik neem gewoonlijk  1ei/ halve liter inhoud of net iets meer.

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

6

ik heb geen 24 cm bakblik :o  maar hoop dat ie gelukt is.
heb de afmeting van 500 gr gebruikt bij tabellen.
ik laat hem nu afkoelen in de oven dat is toch het beste ?
hij is voor volgende week me zoontje wordt dan drie en het is de eerste taart die ik maak.
maar nu heb ik een vraag kan ik als vulling ook chocola en aardbeien jam gebruiken dat vind ie heel erg lekker.
of moet ik maar 1 van de 2 gebruiken en de andere laag met botercreme?
ik wil jullie allemaal bedanken :thumb:  voor de tips en foto's van hoe die is geworden volgen :D
gr isabella