26

Re: orchideen moderne-stijl, mijn 2e bruidstaart!

Post schreef:

Wat een super taart en wat een werk die pfjes!

Wanneer mag ik een workshop orchideeen maken bij je volgen ( misschien nog meer geinteresseerde in zmeer) Wat een plaatjes... En heb al tig keer je how to gelezen..

:Y  ja hoor, hier een zoetermeerse die ook wel geinteresseerd is!!

en Eline, dank je wel voor je zeer uitgebreide verhaal. kijk, daaar kunnen wij ook nog eens iets van leren. het ziet er ook zo super uit... hmmmmm kijken wanneer ik tijd heb om zoiets dan eens te proberen en te proeven.
mijn dank is groot :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

27

Jol321 schreef:

Waanzinnig mooi !! Hier ook een officiele fan   :Y . Zo prachtig, niet alleen de taart, ook de petit-fours, de foto's ( wordt afgezaagd, maar ik geniet zo van de plaatjes) en ook het hele verhaal: bedankt! Ik zie, dat je de standaard in ieder geval op tijd binnen had.

Ja, leuk he? Mooi istie he? :Y Ik ben blij!!! De keukenstaf kwam speciaal kijken toen ik hem aan het opbouwen was, haha! Bedankt nog voor je tips! En natuurlijk heel erg bedankt voor je leuke reactie!!

28

kwebbeltje schreef:
Post schreef:

Wanneer mag ik een workshop orchideeen maken bij je volgen ( misschien nog meer geinteresseerde in zmeer) Wat een plaatjes... En heb al tig keer je how to gelezen..

en Eline, dank je wel voor je zeer uitgebreide verhaal. kijk, daaar kunnen wij ook nog eens iets van leren. het ziet er ook zo super uit... hmmmmm kijken wanneer ik tijd heb om zoiets dan eens te proberen en te proeven.

Heel graag gedaan hoor! Heb ik niet voor niks zo zitten modderen, hahaha! Enneh... Dan moet ik maar een keer naar Zoetermeer denk ik? :lol: Moest ik sowieso al, want ik zou graag een keer bij jou de kunst met hoofdletter K komen afkijken hoor! ;)

29

Wauw, ik ben verliefd op de taart! Hij is práchtig.
En je PF'jes zijn ook om op te vreten.  :9

30

wat heb je weer knap werk afgeleverd
en zo zie je maar de volhouder wint en de voldoening is groot

zou willen dat ik zo'n mooi bloemen kon maken

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

31

Ik ben er helemaal stil van en dat wil wat zeggen!
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

32

http://i85.photobucket.com/albums/k48/Shalimar1981/7dc8b027.gifhttp://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley689.gif

Wauw... wat gaaf! Wat een gave taart en PF-jes!

Ik ben zelf helemaal orchideeënfan. Heb er thuis heel veel staan.
Mag ik een workshop bij je volgen!!!!!

Groetjes Marianne

33

uhhh wat moet je hier nou van zeggen...... zo mooi> echt super.
prachtige taart, super orchideeën en mooie petit-fours.

Mooie foto, mooi verhaal, kortom alles is geweldig.

34

mens wat maak jij toch belachelijk mooie taarten!!! Heel erg mooi gedaan zeg!!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

35

Eline25 schreef:
kwebbeltje schreef:
Post schreef:

Heel graag gedaan hoor! Heb ik niet voor niks zo zitten modderen, hahaha! Enneh... Dan moet ik maar een keer naar Zoetermeer denk ik? :lol: Moest ik sowieso al, want ik zou graag een keer bij jou de kunst met hoofdletter K komen afkijken hoor! ;)

nou, dan moeten we maar eens kijken wat er te regelen valt??? ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

36

owwww...mag ik ook komen??? Wil best mijn eigen uitstekersetje meenemen etc. Uitstekers gekocht omdat Eline d'r orchidee met parelstaart zooooo mooi was #inspirator..  oeps..sta nog op tweetstand ;-)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

37

prachtig zeg!! de orchideen lijken net echt!! geweldige taart en PF!! bedankt voor de info over de vloeibare glazuur!!

38

en daar ga JIJ dan zenuwachtig voor zitten zijn, ook deze taart is weer een gevalletje spectaculair, ik kan al niet wachten tot de volgende zich bij je aandient!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Jaaaaa ik las dat jij t was.
Rustig lezen en rustig scrollen want was ervan overtuigd dat t weer geweldig zou zijn.
Vrouw wat prachtig wat ben je goed!!!!

Hoi,

Wauw wat een prachtige taart heb je weer gemaakt. Groen is mijn favoriete kleur. Ook je petit fours zijn erg mooi.

41

OMG..... you did it again!
Hij is weer schitterend, wàt een plaatje!!
Complimenten voor je taart, je doorzettingsvermogen, je foto en je gulheid, om iedere keer weer alle do's and don'ts met ons te delen.
Thanks!
:thumb:

42

WOW!!!! Prachtig.

43

wauw wauw wauw,Eline je hebt er weer een kunstwerk van gemaakt GEWELDIG zoals jij die orchideeén maak,en je uitleg over het glazuur  :thumb: en je petit fours,klasse  :thumb:  :thumb:  :thumb:
taartgroetjes Carla

44

Helemaal geweldig zoals iedere keer  :Y  :Y  :Y ook hier groot fan...

enne als je toch gaat rijden voor een ws rij dan via Budel, Weert ergens zo in die buurt dan wil ik heeeeeeeeel graag van de partij zijn

Lieve groetjes van Nicole

45

Ik val in herhaling maar:
WAUW!!! wat een prachtige taart en PF's! Ik kan me best voorstellen dat de chefkok jou kwam uithoren  :lol:

46

Tjeetje, wat een werk en wat een prachtig resultaat!
Geniet van alle reacties!

47

TE mooi!!  :D

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

48

in 1 woord PRACHTIG meid

49

prachtig!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

50

Schitterend!!!!!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo