Re: Wedding cake take-away
heel mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding cake take-away
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooi gedaan Judy 
Wauw mooie taart hoor!!!
Ik vind hem prachtig, zulke lieve kleurtjes ook 
Ik begrijp jouw gevoel.....hou ook niet van namen op de taart. Maar je hebt het keurig gedaan, niets op aan te merken. Ook van roze op wit, ben ik niet zo'n fan, maar het is wel leuk en lekker vrolijk. En van het vervoeren, word ik ook niet blij, maar loslaten is voor mij nog lastiger.... Je hebt weer een mooie taart afgeleverd in ieder geval.
Echt een leuke taart zeg!!! 
Wauw super gaaf 
Mensen...stop..ik word er een beetje verlegen van...maar wat ontzettend lief allemaal!!! Thanks... Ook bedankt voor alle complimenten voor de letters..ook al zie ik toch dat het niet zo mooi is...letters zijn overigens de alphabet mold set. Hoofdletters, kleine letters en cijfers..
Ik had deze taart al op hyves gezien, maar moet hier ook nog even kwijt dat ik het echt een plaatje vind!
Kan me voorstellen dat je er ook niet altijd op zit te wachten om een bruidstaart te vervoeren, levert och altijd een hoop extra gestress op, volgende week komt er bij mij ook een bruidspaar die de taart zelf komt halen, zit nu al te denken oh als dat dan maar goed zal gaan 
Dank je wel Bianca!!
Wat een prachtige taart. Allemaal netjes afgewerkt 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wedding cake take-away