1

Onderwerp: nieuw

Hallo ,

Ik stel mij even voor .
Mijn naam is Cindy Kasius en ik woon in Limburg . Ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend Michel ( 34 ) en onze puberhond Joey die op 24 april 1 jaar word .
Joey is een berner sennen . Dat is ook een van mijn hobby's . Ik heb een Limburgs wandelclubje genaams berner sennen limburg .
Ik bakte al jaren graag maar wilde nu beginnen met funcakes . 3 taarten heb ik gemaakt . 1 wintertaart ( wit met blauw , sterren en een sneeuwpoppetje en een grote strik ) 1 afscheidstaart ( ik ging weg bij Bufkes na 9,5 jaar en heb het logo nagemaakt ) en 1 taart voor mijn zusje die 30 werd ( met bloemen en de cijfers 30 )
Nu heb ik nog 2 projecten . Als Joey 1 word geven we een feestje en wil dus een berner sennen taart maken . En mijn neefje word in Mei 2 jaar en dan wil ik een Bumba taart gaan maken . En verder heb ik ook nog 2 baby taarten te gaan , 1 voor een jongen en 1 nog onbekend . Ik verheug mij erop het te gaan doen en hopelijk hebben jullie wat tips voor mij
Als jullie meer willen weten , vraag maar raak ......

Groetjes Cindy

2

Re: nieuw

welkom op dit gezellige en leerzame forum
veel plezier en showen  je taarten,

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

3

heel veel plezier op het forum gewenst!

Let's have a Cake Good Day !!!

4

Zo te lezen ben je al lekker bezig!  :thumb:  Heel veel bakplezier en natuurlijk welkom hier!  :)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

5

Hoi Cindy,
Welkom hier op het forum.
En veel plezier met je hobby.

Ik gebruik zelf vaak de zoekfunctie op het forum.
Want je kan echt heeeeeel veel hier vinden.
Dus dat is een tip ;-)

Enjoy

Cake makes your smile !!!

6

dank jullie wel  :thumb:

groetjes uit Limburg

Groetjes Cindy