Onderwerp: De taart die nooit een stapeltaart werd ....
Tante Anne ik wil de "boze bolf" op mijn taart en Thomas en Gordon! En hij moet groen!!! De boodschap van mijn neefje was duidelijk. Mijn nichtje is helemaal dol op katten (als ze niet te dichtbij komen) dus al snel zag ik een mooie stapeltaart voor mij. Schetsen gemaakt.
Ik de biscuits vullen en afsmeren. Oei ze zijn wel hoog en zwaar. Toch maar twee enkele taarten want we moeten er ook nog ruim een 1 uur mee in de auto. Ik heb nog nooit een "degelijke" taart gestapeld dus vond het een beetje riskant te experimenteren. Tjonge wat was het zaterdagavond een plakweertje voor het fondant. Ook kwam ik met de geboetseerde en gestanste dingetjes niet uit omdat ik eigenlijk een stapeltaart wilde maken. De ene kant voor mijn nichtje en de andere kant voor mijn neefje. Nou ja, ik heb dit er maar van gefrutseld! Het is absoluut niet geworden hoe ik het voor ogen had. En op een of andere manier was het ook niet zo bobbelig als op de foto... Maar ja, dat zeggen ze natuurlijk allemaal
Hier zijn ze...kijk en huiver: (sorry voor de vele foto's...had een nieuw fototoestel uit te proberen :-)

~ Neem je dromen mee de dag in ~
Overigens stelt stapelen niks voor hoor. Even de tips lezen, maisprikkers en dubbeletaartkartonnetje in de onderste en een kind kan de was doen.