Onderwerp: heerlijk gewerkt aan deze bruidstaart(en)

tja, wat moet ik er over zeggen.... ik heb er heerlijk aan gewerkt. voor het eerst een opdracht met alleen Bakels gedaan (wel zelf een smaakje aan toegevoegd van LorAnn oils). normaal gebruik ik alleen MMF maar daar had ik de laatste paar pakketten alleen maar ellende mee. nu werkte alles lekker mee. niets geen last van warmte, vocht, zweten of smelten. alles ging eigenlijk in 1 keer goed, geen scheurtjes, vouwen of deuken, zo lekker!!!
het bruidspaar was helemaal dolblij met de taart en zeiden ook tegen mij: jij vind dit echt leuk he? je straalt zo als je er naar kijkt....
maar het is ook zo leuk om zo lekker bezig te mogen zijn
ik kreeg bij het bespreken 2 A-4tjes onder mijn neus met foto's van mijn eigen taarten. wat ze erg leuk vonden en wat ze er heel graag in terug wilden zien. kleuren wit, zwart, zilver (uiteraard:)) en ook nog met paars. voor de rest mocht ik doen wat ik zelf wilde. kijk, en dat horen wij natuurlijk graag. ik zelf vind het wel weer een heerlijk mooie rustige kwebbelwaardige taart. ik voelde mij met deze opdracht ook weer helemaal terug in taartenland. ik had er weer alle plezier in...

dat mag altijd hoor