Onderwerp: Even voorstellen :)
Hoi allemaal,
Ik ben Marieke, bijna 29 jaren jong Ik ben altijd al gek op bakken geweest, maar ik heb er nog nooit echt veel mee gedaan. Totdat mijn zusje afgelopen augustus ging trouwen en zij mij vroeg of ik misschien taarten wou bakken, met fondant en versieringen. Ach ja, waarom niet!
Natuurlijk kwam ik erachter dat er heel wat meer bij komt kijken dan alleen het daadwerkelijke bakken... Ik heb toen erg veel aan dit forum gehad!
De taarten zijn uiteindelijk superlekker geworden. Ze zagen er ook best mooi uit, maar... Niet strak.
Ik was inmiddels helemaal verkocht... Inmiddels ben ik langzaam maar zeker ECHTE bakspullen aan het inslaan. Als ik even tijd heb, ben ik het boetseren aan het oefenen en samen met een vriendin van mij hoop ik binnenkort een workshop te gaan volgen. Sinds de bruiloft van mijn zusje heb ik nog maar 1 taart weer gebakken, maar een foto van die taart op mijn Facebook-pagina heeft er wel voor gezorgd dat diverse vrienden graag willen dat ik een taart voor ze ga bakken. Dat vind ik natuurlijk helemaal super!
En ik dacht, als ik er dan toch helemaal voor ga... Dan moet ik natuurlijk ook lid worden van het leukste taartenforum! Dus bij deze