1

Onderwerp: Tekst veranderen in een afbeelding

Hallo,

Ik wil voor de verjaardag van mijn zoon een Caillou beeld laten printen op een icing sheet. Het beeld heb ik gevonden via Google en daar is een foto van Caillou met zijn naam erop.

Wat ik nu erg graag zou willen is, de naam van Caillou veranderen in de naam van mijn zoon. Ik zie soms hier taarten met namen op de icing sheets en zo zou ik dat ook graag willen hebben.

Weet iemand misschien hoe ik dat het beste kan doen?

alvast bedankt voor jullie hulp.

gr

2

Re: Tekst veranderen in een afbeelding

is er echt niemand die me kan helpen?

Ik wil graag dit effect wat bij deze cc is.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=161111

3

Daar zijn toch fotobewerkingsprogramma's voor? Of als je creatief bent met Word en het lettertype van internet downloaden?

4

ja alleen het punt is, om met Word een lettertype toe te kunnen voegen moet ik eerst de oude tekst weg kunnen halen... In dit geval Cars of Caillou.

Mijn vraag is of iemand weet hoe ik dit het beste kan weghalen. Ik heb al verschillende bewerkingprogramma's gebruikt maar kwam niet echt tot een succes.

Misschien dat het heel makkelijk is maar dat ik het gewoon niet zie.

5

Ik heb het net via Paint geprobeerd en dat werkte goed:

Klik op het tabblad Start in de groep Extra op het hulpmiddel GumAfbeelding van de knop Gum.

Klik in de groep Kleuren op Kleur 2 en klik vervolgens op de kleur waarmee je wilt wissen (in jouw geval denk ik rood kiezen).

Sleep de aanwijzer over de tekst die je wilt wissen.

Als je de dikste lijndikte aanklikt, gaat het uitgummen wat sneller.

Lukt het jou nu ook?