1

Onderwerp: Restjes gekleurde fondant en marsepein tot leuk resultaat gemaakt..

De buurjongen is jarig en ik had nog een beetje botercreme/banketbakkersroom in de vriezer en allemaal stukjes fondant en marsepein wat gekleurd was.

Aangezien ik 26 sept. geopereerd word aan mijn rug
en er minimaal 12 weken uitlig, wou ik dat nog even opmaken.
Heb dus gevraagd of ze het leuk vonden als ik nog even een taartje zou maken voor hem..
Niet super netjes afgewerkt(vanwege de pijn) :rolleyes: , maar ik denk dat het de 5 jarige niet zoveel uitmaakt (hij weet nog niet dat hij ook nog een taart krijgt..)
ik ga er nog zijn naam opmaken voordat ik hem geef.

En als verassing is de taart blauw van binnen ;)  en gevuld met 2 lagen banketbakkersroom gemixt met bastogne koekkruimels en een klein laagje koekkruimels erop  en 1 laag pee-kaneel confiture en vanillepudding (dr.oetker)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F7UFJ4MC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WH8VB4WF.jpg

2

Re: Restjes gekleurde fondant en marsepein tot leuk resultaat gemaakt..

Het klinkt erg lekker en ook crea bezig geweest. Je staat er 2x dus zal dit ff melden ;)
Heel veel suc6 met de operatie gewenst en veel beterschap met je herstelperiode.

3

ja ik zie het ook. hoe dat nou weer komt..?????

4

Nou de kleine man vond hem erg leuk en de visite vond het geweldig dat hij zo heerlijk kleurig was en blauw van binnen (zelfde kloer als marsepein erop) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Hij was lekker maar te machtig, volgende keer maar 1 x vullen met bastogne koeken creme.

5

Nou de kleine man vond hem erg leuk en de visite vond het geweldig dat hij zo heerlijk kleurig was en blauw van binnen (zelfde kloer als marsepein erop) :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Hij was lekker maar te machtig, volgende keer maar 1 x vullen met bastogne koeken creme.