1

Onderwerp: boetseerselprobeersels

Ik had gisteren zo een zin om te freubelen.
Van het weekend had ik in etten leur bij de opening van taart en decoratie naast een heleboel nieuwe bakspulletjes ook een boek over cupcakes megenomen.
En daar stonden zulke leuke boetseersels in, ben daar gisteren dus eens voor gaan zitten en hier het resultaat. :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A6PSWQED.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBHV7XQG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PWNY7TB8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OTVZNI48.jpg

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

2

Re: boetseerselprobeersels

Leuk!!!

Een gebalanceerd dieet is chocolade in twee handen

3

leuk! Vooral met dat wc-papier, grappig!!

4

Leuk!!

Ik heb dat boek ook, van Paris Cutler, herkende het meteen  ;)

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5

wat een schatjes!!! leuk hoor!

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

6

inderdaad van paris cutler, wat een fantastisch boek zeg, was meteen verliefd op de cc'tjes. :o

freubelen maar, nu alleen veeeel efenen en een airbrush pistool kopen, want dat lijkt me echt heel erg leuk om te doen. :D

7

wampie007 schreef:

inderdaad van paris cutler, wat een fantastisch boek zeg, was meteen verliefd op de cc'tjes. :o

freubelen maar, nu alleen veeeel efenen en een airbrush pistool kopen, want dat lijkt me echt heel erg leuk om te doen. :D

ja, dat airbrush pistool lijkt me ook wel leuk. Alleen weet ik niet of je dat vaak zal gebruiken!? En het is best wel duur!!

Nu postte iemand een tijd geleden dit onderwerp:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=157159

En nu ben ik al zo een lange tijd op zoek naar van die lege spuitbusjes, maar in België kan ik ze echt niet vinden (dus tips, altijd welkom!!)

Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

8

leuk gemaakt!

Enthousiaste groet, Maxime

9

snoezig  :thumb:

Owwww dat ziet er ontzettend schattig, maar ook heel ingewikkeld uit. Knap hoor!

11

leuk!

12

Marie-Popo schreef:
wampie007 schreef:

ja, dat airbrush pistool lijkt me ook wel leuk. Alleen weet ik niet of je dat vaak zal gebruiken!? En het is best wel duur!!

En nu ben ik al zo een lange tijd op zoek naar van die lege spuitbusjes, maar in België kan ik ze echt niet vinden (dus tips, altijd welkom!!)

Das een goede tip zeg.
Die busjes zijn inderdaad bij de xenos te koop, in belgie is het wat moeilijker denk ik :(  :s , ik zou het niet gauw weten, woon je niet dicht bij de grens en kan je in nederland gaan shoppen?

13

Leuk hoor!

It's just a piece of cake

14

Leuk!! super geboetseerd!! die met dat wc papier vind ik echt helemaal geweldig :Y

Heb je dit met fondant of marsepein gemaakt?

15

fondant, en het viel allemaal heel erg mee, ik was vergeten om tylose te mengen met de fondant, maar het is stevig genoeg. Ben er zelf ook wel heel tevreden over en die rol wc papier deed het hem echt.....

16

Wooooww!!! Hoe krijg je het voor elkaar!!!!
Knap hoor! :)

Groetjes!

17

Super schattig !

18

@ marileen: in het boek van paris staat het stap voor stap uitgelegd :P , en voor de rest, gewoon aan beginnen en blijven proberen, de aanhouder wint ;)

19

wampie007 schreef:
Marie-Popo schreef:
wampie007 schreef:

Das een goede tip zeg.
Die busjes zijn inderdaad bij de xenos te koop, in belgie is het wat moeilijker denk ik :(  :s , ik zou het niet gauw weten, woon je niet dicht bij de grens en kan je in nederland gaan shoppen?

ik denk dat ik eens heel lief aan mijn lief ga vragen om bij Xenos langs te gaan als hij van zijn werk terugkomt (een NLer die in NL werkt maar bij ons woont)... En anders is mijn schoonmoeder nog wel een optie (op pensioen, dus die kan er wel tijd voor maken).

20

Super leuk! Ga eens kijken naar dat boek :)

21

superleuk gedaan! top!

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

22

ik heb dat boek ook. goed gelukt.

heb zelf wel een echt airbrush pistool gekocht. bij een airbrushzaak die best goedkoop was met zijn prijzen.

je moet dan wel echt opletten welke je neemt.

23

noussie schreef:

ik heb dat boek ook. goed gelukt.

heb zelf wel een echt airbrush pistool gekocht. bij een airbrushzaak die best goedkoop was met zijn prijzen.

je moet dan wel echt opletten welke je neemt.

Waar is die zaak, en heb je tips waar ik op moet letten.
Ik heb toch nog verjaardagsgeld liggen en vind zo een airbrusher wel een goede investering denk ik ;)

24

ik denk dat ik eens heel lief aan mijn lief ga vragen om bij Xenos langs te gaan als hij van zijn werk terugkomt (een NLer die in NL werkt maar bij ons woont)... En anders is mijn schoonmoeder nog wel een optie (op pensioen, dus die kan er wel tijd voor maken

Ik heb ze op internet ook gezien (google op: flacon met verstuiver), vooral van die winkels die voor welnessproducten leveren. Het enige is dat je dan altijd aan verzendkosten vastzit. enne de carrefour zal zoiets toch wel hebben??? die hebben bekant alles  :)