Onderwerp: Resultaat voedselbank tot nu toe
Hoi,
Sinds een maandje bak ik (simpele) taartjes voor de voedselbank in onze stad en ik dacht: ik laat even zien wat ik tot nu toe gemaakt heb. Ik heb voorlopig alleen nog even wat rechttoe rechtaan taartjes gebakken omdat ik ook even de slag te pakken wil krijgen wat betreft planning enzo, maar als ik wat geroutineerder ben ga ik wel wat minder eenvoudige taartjes maken. (met alle spullen die ik via hier heb gekregen/gekocht, waarvoor nogmaals mijn dank!)
Maar dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt:
De eerste om de mensen van de voedselbank zelf alvast een voorproefje te geven van wat ik maak:

De eerste week:

De tweede week:

Vandaag:

Ze zijn allemaal gevuld met frambozenjam en botercreme (mix) en bekleed met marshmellowfondant of marsepein. De reden dat ik alleen nog maar boltaartjes heb gemaakt is omdat dat me het minste marsepein kost en omdat ik dat het makkelijkst vind te bekleden. (risicoreductie dus haha)

En ik vind taarten maken gewoon heeeeeeeeeeerlijk dus eigenlijk is het helemaal niet zo hartverwarmend. haha, ik kan lekker oefenen EN ik maak er iemand blij mee. Hoe gaaf is dat!