1 Laatst bewerkt door chaneef (15-09-2011 11:57)

Onderwerp: hoelang cupcakes bewaren

ik had een vraag ik ben me cupcakes nu aan het bakken maar nu vroeg ik me af hoelang je ze kan bewaren en als je ze in de vriezer doe merk je daar veel aan voor de smaak ik heb er net 1 geproefd heerlijk:P (eerste die ik maak namelijk) ik wil ze morgen decoren en heb ze zaterdag pas nodig vanwege de drukte moet ik alles vandaag bakken ook me taarten pff ben denk ik de helle middag bezig met bakken wel voor een goed doel me dochtertje word 1 en alles wordt woezel en pip:P

hopelijk hoor ik snel wat van jullie

p.s of had ik ze beter een dag van te voren moeten maken als dat zo is maak ik ze morgen opnieuw

kijk naar mijn advertenties op marktplaats http://www.marktplaats.nl/verkopers/12079316.html

Re: hoelang cupcakes bewaren

Hoi,

Ik heb het zelf al een keertje gedaan om ze eerder te maken en ik vindt ze nog steeds lekker. Alleen de fondant erop werd hard en dat is iets minder. Dus als je daar de kans voor hebt zou ik dat pas morgen doen.
Succes ermee en alvast gefeliciteerd met je dochter's verjaardag

Keep calm and have a (cup-)cake!!

3

Klein & Fijn is een show-rubriek, bedoeld voor het showen van je baksels.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

sjunne taart schreef:

Hoi,

Ik heb het zelf al een keertje gedaan om ze eerder te maken en ik vindt ze nog steeds lekker. Alleen de fondant erop werd hard en dat is iets minder. Dus als je daar de kans voor hebt zou ik dat pas morgen doen.

ja ik wou ze zoie zo morgen pas decoren met marsenpein maar had je ze in de vriezer gedaan of dat ook niet

kijk naar mijn advertenties op marktplaats http://www.marktplaats.nl/verkopers/12079316.html

chaneef schreef:
sjunne taart schreef:

Hoi,

ja ik wou ze zoie zo morgen pas decoren met marsenpein maar had je ze in de vriezer gedaan of dat ook niet

Nee, ik had ze niet in de vriezer gedaan. Wel in een taartdoos, koel in de schuur.

Keep calm and have a (cup-)cake!!