Onderwerp: De krokodillentaart voor Boaz.
En zo is tie geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wel jammer dat ik de foto heb gemaakt, terwijl er nog wat poedersuiker te zien is. Maar daar moeten jullie maar niet op letten.

Willeke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De krokodillentaart voor Boaz.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En zo is tie geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Wel jammer dat ik de foto heb gemaakt, terwijl er nog wat poedersuiker te zien is. Maar daar moeten jullie maar niet op letten.

Wat een leukerd! Daar is Boaz vast heel blij mee.
Mooi die krokodil!
Wat een leuke, vrolijke stapel! En een lieve krokodil.

Wat een leukerd!!!!
Leuke reacties. Bedankt.
Iemand nog een tip hoe ik de taart iets strakker kan krijgen.
Leuk!
Gebruik je al een smoother?
Ja, ik gebruik een smoother, maar denk eerder dat het kapsel te zacht is, en dus makkelijk vervormd tijdens het bekleden. Of niet strak genoeg gebakken?
wat is ie mooi zeg!!
Goed afsmeren, de koelkast in, weer afstrijken... Is even gedoe maar je krijgt er mooie strakke taarten van.
Ik had bij het bovenste taartje het onderste randje nog wat verdoezeld door bijvoorbeeld wat golfjes tegen de kant te laten slaan, of stenen neer te leggen.
Maar ik vind het een supertaart! Leuke vrolijke kleurtjes en super geboetseerd!!
Goed afsmeren, de koelkast in, weer afstrijken... Is even gedoe maar je krijgt er mooie strakke taarten van.
Ik had bij het bovenste taartje het onderste randje nog wat verdoezeld door bijvoorbeeld wat golfjes tegen de kant te laten slaan, of stenen neer te leggen.
Maar ik vind het een supertaart! Leuke vrolijke kleurtjes en super geboetseerd!!
hoe lang zet je hem dan tussendoor in de koelkast. En smeer je hem daarna nog een keer af met een nieuwe laag botercreme???
hij is heel leuk!!
Hartstikke leuk zeg, en wat knap geboetseerd !
Leuk hoor, en de boom zijn dat rolo's?
Leuk hoor, en de boom zijn dat rolo's?
De boomstam is inderdaad van Rolo's gemaakt. Echt heerlijk 
Goed bedacht! En idd erg lekker 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De krokodillentaart voor Boaz.