1

Onderwerp: FF uitblazen en weer doorgaan

Heb ik gisteren 40!!! cakejes gebakken met de funmix kan ik ze allemaal!!! ja allemaal opnieuw bakken omdat de papiertjes hebben losgelaten!! Ik baal als een stekker.

Zometeen maar naar de supermarkt om gewoon de kant en klare mix te halen van DR OETKER waar alleen water bij hoeft :o
die gaan nooit mis bij mij.

Dus vandaag maar weer aan het bakken van al die cakejes.Ik durf ze ook niet in de vriezer te doen dus ik denk dat ik ze maar bewaar in de taartdoos......iemand ervaring mee?Ik moet ze zaterdag ochtend wegbrengen.Ik wil ze morgen gaan versieren met een dakje en de leeftijd en een bloempje.

bedankt!

2

Re: FF uitblazen en weer doorgaan

:grr:  das niet leuk! Helaas heb ik geen ervaring met cc bakken. Maar persoonlijk zelf zou ik ze niet zo bewaren worden ze dan niet oud??

Succes!

3

oh wat balen! maar dat ligt niet aan de mix, maar aan je papiertjes. Hier op deze site staan al veel topics over loslatende papiertjes, misschien even zoeken, want daar staan ook tips in! (en ook welke papiertjes wel/niet loslaten)
Succes!

4

Ik denk dat het eerder aan de papiertjes ligt dan aan de mix.

Bij mij laten de Dr Oetker papiertjes altijd los. Die van Culpitt en Städter blijven super zitten. Zelfs als ik ze invries en weer ontdooi.

~ Never waste a good crisis... ~

5

Nou het is gelukt hoor,met de kant en klare mix van AH!!! en ook de cc-bakjes van de AH.alles zit nog vast en de helft is al versiert.
Pfffff wat ben ik blij.

zal je net zien,krijg je een opdracht....gaat het mis hahaha.maar alles komt goed uiteindelijk :Y