Re: Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....
Prachtig! Heel mooi geheel ook zo!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....
Prachtig! Heel mooi geheel ook zo!
prachtig!!!!
Zooo ontzettend mooi!!!
Hier word ik helemaal vrolijk van!! 
Tjeeee wat een knoepert van een bruidstaart,wel een hele mooie 
Hij is echt super mooi zeg!!!
WAUW!!!
Nou, jij hebt je ook zeer goed door het vervelende weer weekend heen weten de slaan hoor! Wat een werk heb je verzet! Petje af! En mooi resultaat hoor!
groetjes marieke
Geweldig!!!!! wat een verschikkelijk mooie taart en dan ook nog zoveel cupcakes..
Geweldig 
wat een pracht 
Diepe buiging en respect hoor, meis wat een werk zeg, petje af!
Wow wat een geweldige taart!! Super gedaan, het weer was inderdaad een ramp! Dus een hele diepe buiging voor jou!!
Wat een prestatie en wat een geweldig mooie lieve taart met al die bloemetjes. Echt super!
HEel, heel, heel erg mooi...Kan me voorstellen dat een ramp was met al dat vocht in de lucht, en dan zo groot moeten werken..
Het is er in ieder geval niet aan af te zien hoor 
moooi zeg!!!!
Super gaaf zeg!
Mooi zeg!! Had ze zelf graag even van dichtbij bekeken, ze lijkt me tot in de puntjes afgewerkt.
echt top!
wouwie echt super en een veel werk zoveel
jemig wat groot!! maar prachtig gedaan!! ook de cctjes!!!

Weer een kunstwerk!!!!
hij is huge, lief, vrolijk en gezellig, en jou kennende zal hij ook heerlijk geweest zijn
lijkt mij zo gaaf om eens zoiets groots en hoogs te maken, maar ook doodeng...
Echt ontzettend mooi gedaan! wat een werk. Was de taart voor 150 personen? mag ik vragen welke maten taart je hebt gebruikt hiervoor? ik ga ook een taart voor 150 personen maken maar vind het erg lastig welke maten ik moet gebruiken.
Echt ontzettend mooi gedaan! wat een werk. Was de taart voor 150 personen? mag ik vragen welke maten taart je hebt gebruikt hiervoor? ik ga ook een taart voor 150 personen maken maar vind het erg lastig welke maten ik moet gebruiken.
Wow, wat een super taart!! Knap dat je ondanks de omstandigheden zoiets moois weet neer te zetten

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....