26

Re: super trots op bruidstaart à la Maisie Fantasy

Super Dot!

27

Prachtig Dot!
En natuurlijk moet je er meer voor vragen!! Het is wel ff meer werk dan een Bumba zal ik maar zeggen!!!
En een bruidstaart is altijd flink duurder dan een gewone taart vanwege het meer werk. :Y

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

28

Ik kan me voorstellen dat je er onwijs van baalt dat de roosjes niet wat groter waren, je hebt toch een idee in je hoofd hoe het eruit moet komen te zien.
Maar ik vind het echt een geweldige uitvoering! Als je niets had gezegd had ik niet gedacht dat de roosjes te klein zouden zijn.
Hij is echt prachtig geworden, een taart om trots op te zijn!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

Super taart!

I just love cake!
Groetjes Laura

Wat een prachrige taart!!

31

Prachtige taart! En ik vind het niet storend dat de rozen kleiner waren. En zeker meer vragen de volgende keer.

32

Mooie taart zeg! En ik heb eens een vraagje, doe jij nog iets van stokjes oid in de taart als je die stapelt met een dummie ertussen? Of is dat dan niet nodig? Ik vind het namelijk wel een heel leuk idee, en wil dit zeker ook eens gaan proberen.

groetjes marieke

33

prachtig dot!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

:thumb: Heel mooi Dot! Heb je nog een closer upje van de dotjes zelf? ik vind de rozen zeker niet storend klein hoor, tis dat je het zei, anders had ik het niet gezien denk ik. maar zeker voor al die rozen iets meer vragen.
verder: vooral doorgaan!!

I never met a calorie I didn't like....

35

WAUW wat is 'ie ontzettend mooi zeg!! Echt een geweldige taart :Y

36

mooi zeg! veel werk, maar zeker de moeite waard...  ik zou ook wat meer rekenen voor de roosjes :)

Mooi!!!!! Goed uitgevoerd, inderdaad dubbelzijdig van de action doet het goed!!!

Je kunt/moet echt gewoon meer vragen voor meer werk. Dat uitrekenen van al die dotjes kost ook veel tijd.. en veel hand gemaakte rozen ook
Je standaard prijs hoeft dan niet omhoog (weet niet hoe hoog hij is, maar het is dan wel een vanaf prijs). Moet je voor jezelf  uitrekenen wat zo'n roos aan tijd kost en hoeveel tijd je voor bepaalde andere werkzaamheden kwijt bent zoals berekenen en spuiten van dotjes..

Het is gewoon een bewerkelijke taart, kost tijd en als je dit professioneel doet moet je ook extra tijd rekenen.....

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

38

mooi hoor!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

39

wauw, vind 'm prachtig!!! :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

heerlijk klassieke taart, heel erg mooi !

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

41

een prachtige taart!!!

42

prachtig gemaakt en ik ben het met je eens dat het paartje een beetje misstaat, maar jij hebt een prachtige taart gemaakt!

Enthousiaste groet, Maxime

Hij is een plaatje!

44

Mooi!!!!
Vind je rozen niet storend.
En zeker meer vragen voor arbeidsintensieve decoratie  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

45

Oh mooiiii ik hou van bruisdtaarten :Y

46

Wat een prachtige taart !! (zonder de topper  ;) )
Dat de rozen kleiner zijn vind ik eigenlijk wel mooi. Ook omdat je de dummies die er tussen staan toch bekleed had, lijken het net echte lagen taart waar je tegenaan kijkt. Super!!

47

Ik vindt deze taart super mooi hoor! Echt een dotje ;) Welke uitsteker voor rozen heb je gebruikt?

gr thamara van

Mijn taarten op http://knibbelknabbeltaart.hyves.nl/ kom kijken. Ook voor workshops kom je bij knibbel knabbel taart!