1

Onderwerp: Gestencilde bloesem koekjes

Ik wilde zo graag mijn nieuwe stencil uitproberen maar eigenlijk geen puf om er gelijk een hele taart mee te maken, daarom toegepast op koekjes!!

http://4.bp.blogspot.com/-UCFFDtIrHYI/Tm-dZLtE-II/AAAAAAAABBM/qG6QNk2FnMo/s640/bloesemtak+2.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-4ZT2x4Ii2GA/Tm-dYdvBTMI/AAAAAAAABBI/RIQCGWXJnh4/s640/bloesemtak+1.jpg

http://4.bp.blogspot.com/-ujcctV9mqpI/Tm-dajiP8_I/AAAAAAAABBQ/W7li_aHv-3U/s640/bloesemtak+3.jpg

ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

Re: Gestencilde bloesem koekjes

Wat een schatjes!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

Wauw zeg, die zijn echt mooi!! Mag ik vragen waar je je stencil vandaan hebt :o ?

Thanks  :D

Heb het stencil bij Ellen vandaan. blooming cherry nummer 3

Groetjes Laura

5

Hij is echt heel leuk, kan er weer wat bij op mijn verlanglijstje, bedankt voor je reactie ;)

6

Wow dit is mooi! :o

''Succes is niet het einde en falen is niet fataal... Het is de moed om door te gaan dat telt!''

7

gaaf gedaan, ik vind het eigenlijk wel bijzonder om het zo op koekjes te doen :Y

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Wauw wat mooi zeg!

9

Echt prachtig!!

Gaaf!

I just love cake!
Groetjes Laura

11

Heel mooi! Mag ik vragen waar je het mee ingekleurd hebt? Gedust of geverfd?

Groetjes Bianca

12

prachtig zijn ze :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

13

Mooi hoor!

Groetjes, Marjan

heel mooi!! Deze staat ook op mijn lijstje (lijst kan ik beter zeggen  ;) ) om aan te schaffen.
Vraagje; jij hebt ze zo mooi gestencilled zonder te knoeien. Hoe heb jij het gedaan??
Ik heb het laatst geprobeerd maar ik kreeg vlekken.
Ik had de stencil aan de onderzijde ingevet met crisco zodat het poeder er niet onder zo piepen maar dat ging ook niet super.

Groetjes van Nicole!!

Dankjulliewel allemaal voor de leuke reacties!

Ik heb met het stencil gedust, misschien dat verven makkelijker zou zijn. Het koekje heb ik licht ingevet met crisco en vervolgens het stencil stevig aangedrukt en niet meer losgelaten, dus blijven aandrukken met je vingers (ook niet stiekem tussendoor kijken hoe het wordt  :P ). Het kwastje er recht op zetten en dan maar tamponeren. Als ik het kwastje schuin hield kwam er meer poeder onder het stencil door. Gebruik ook niet te veel poeder! Hoop dat het zo wat duidelijker is?

Groetjes Laura

16

Mooi! Ik ben nog lang niet toe aan stencillen, maar IK vraag me nou weer af hoe jij aan dat leuke koekjes vormpje komt.... Welke is dat? Het is net een verkade-koekje!

Jose

Iemand in België heeft het voor me gekocht en opgestuurd, het zijn meerdere maten en heeft ook een gladde kant. Weet alleen niet meer hoe de winkel heet, het is een soort blokker/xenos

Groetjes Laura

Is dat blauw nu gewoon glazuur? Dat ziet er alleen al mooi uit!
Wat een schitterende koekjes!

19

Lauraa schreef:

Iemand in België heeft het voor me gekocht en opgestuurd, het zijn meerdere maten en heeft ook een gladde kant. Weet alleen niet meer hoe de winkel heet, het is een soort blokker/xenos

Bedoel je CASA?
Thnks, ik ga zoeken!

20

Lauraa schreef:

Bedoel je CASA?
Thnks, ik ga zoeken!

Joosjepoosje schreef:
Lauraa schreef:

Bedoel je CASA?
Thnks, ik ga zoeken!

Ja die inderdaad!!

@ zingen op krukken, het blauwe is inderdaad Royal icing

Groetjes Laura