Onderwerp: drogen van marsepein????
ik ben wat marsepeine dingen aan het drogen. kan ik dit nog versnellen op een of andere manier???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » drogen van marsepein????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben wat marsepeine dingen aan het drogen. kan ik dit nog versnellen op een of andere manier???
marsepein droogt niet echt, fondant wel.
ja weet ik maar ik met mijn beetje domme hoofd heb zwarte marspein genomen in plaats van fondant dus denk dat ik maar een kartonnetje ofzo onder de klep maak. (het gata namelijk op de klep van een pet
dus je kunt het niet net als met fondant met tylose mengen en dan bijv sneller laten drogen in de oven? (het lijkt mij zelf niet want denk dat eht eerder gaat smelten maar je weet maar nooit )
Marsepein met tylose werkt wel, maar droogt langzamer!
Bij mij werkt het niet. Ik vind trouwens dat voorgekleurde zwarte marsepein nog plakkeriger is dan blanke, en droogt dus waarschijnlijk helemaal niet. Ook niet met tylose...
Bij mij werkt het niet. Ik vind trouwens dat voorgekleurde zwarte marsepein nog plakkeriger is dan blanke, en droogt dus waarschijnlijk helemaal niet. Ook niet met tylose...
Ik heb zwart wel keihard gekregen..
Voor thomas treintjes, heb ik zwarte blokken gemaakt waar de hele trein op rustte en waar ik de wielen aangeplakt heb.
Kan er nu een raam mee ingooien.......
Gewoon genoeg (veel) tylose aan toevoegen.
nou er zit een puntje van een teelepel op ong 50 gram marsepein in. ik heb het nu gewoon liggen en als het vanavond niet droog is zoals ik wel denk hahaha. dan zoe ik er maar gewoon een kartonnetje onder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » drogen van marsepein????