1

Onderwerp: Vraagje over frosty-sheet !!!

Ik moest voor 5 september een taart maken voor een collega en daar had ik een frosty sheet voor nodig met een foto van mijn collega erop. Omdat ik op vakantie ging en 3 september terug zou komen had ik de sheet voor mijn vakantie besteld. Deze is rond 24 augustus binnengekomen bij mijn zus die het meteen in de koelkast heeft gelegd. Echter de collega werd ziek en de taart is doorgeschoven naar komende donderdag. Morgen ga ik de taart dus maken, maar ik vroeg me af of ik die frostysheet nog wel kan gebruiken. Het heeft wel al die tijd in de koelkast gelegen, maar dat dus al 3 weken.

Bedankt vast voor jullie reaktie. Ik hoop dat ik het nog gebruiken kan anders moet ik iets anders bedenken als decoratie !

groetjes
Jolanda

2

Re: Vraagje over frosty-sheet !!!

Een frosty sheet moet je toch niet in de koelkast bewaren?
Wat betreft de houdbaarheid zal het niet uitmaken, sheets zijn best een tijdje houdbaar. Zou me alleen zorgen maken om de kwaliteit van de print. Zeker wanneer je 'm uit de koelkast haalt met de luchtvochtigheid van de afgelopen tijd. Je hebt best wat kans op condens en dat is niet handig voor de print.

3

Shoot, dat zou niet zo mooi zijn  :s . Daar heb ik nooit bij nagedacht, ging er eigenlijk vanuit dat het in de koelkast moet. Ga het er snel uithalen en laten uitwasemen. Hopelijk gaat dat goed !

Bedankt voor je reaktie ! :Y

4

Zou hem dan nu uit de koelkast halen dan kan ie, indien nodig, even drogen. De sheets kan je lang bewaren hoor, alleen hoeven ze niet in de koelkast.

5

modernmum67 schreef:

Shoot, dat zou niet zo mooi zijn  :s . Daar heb ik nooit bij nagedacht, ging er eigenlijk vanuit dat het in de koelkast moet. Ga het er snel uithalen en laten uitwasemen. Hopelijk gaat dat goed !

Bedankt voor je reaktie ! :Y

Graag gedaan! laat je even weten hoe het afloopt met de kwaliteit van de print, ben eigenlijk wel benieuwd...

6

Zou hem dan nu uit de koelkast halen dan kan ie, indien nodig, even drogen. De sheets kan je lang bewaren hoor, alleen hoeven ze niet in de koelkast

Weer wat geleerd ! Bedankt voor je reaktie ! :Y

7

En? Hoe is het afgelopen met je foto? Nog te gebruiken?
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

8

Gelukkig, de sheet is helemaal top  :D
Niets mee gebeurt, nog prima van kleur dus kan het gewoon gebruiken. Wat een mazzel zeg !
Maar goed mocht het nog iemand eens overkomen, het is dus geen ramp ! ;)