1

Onderwerp: Fondant op een ouwelprintje doen, omdat....

ik deze foto op ouwel wil gebruiken en dan een tutu van fondant wil maken en op de foto plakken.
Het is voor 1 van de 3 taarten die ik voor mijn dochter's 16e ga maken en het wordt een danstaart met haar foto in het midden.
Ik probeer ook nog spitzen te boetseren, maar ik weet niet precies hoe, maar dat is weer een andere vraag! ;)
Kan dat?
http://img717.imageshack.us/img717/5697/demispitz3.jpg

Groetjes Louise

2

Re: Fondant op een ouwelprintje doen, omdat....

Wat een super origineel idee.
Ik zou de foto liever op een icingsheet (laten) printen, ik denk dat die iets steviger zijn om daarna een tutu op te bevestigen maar misschien heeft iemand anders daar ervaring mee....
Tot nu toe schilder ik alleen op de sheets maar denk dat met een licht vochtig kwastje je ook wel fondant zou kunnen bevestigen, succes!

Ben heel benieuwd hoe de taart er straks uit zal zien!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Ik ook hoor!
Ik hoop dat het gaat lukken en de print ligt natuurlijk op de taart dus het fondant hoeft niet superstevig vast te zitten.
Frosting ben ik bang dat de kleuren gaat uitlopen in de koelkast omdat ik koelkastvulling ga gebruiken.
Als alle taarten klaar zijn ga ik die zeker posten!

Groetjes Louise

4

Misschien heb je wat aan het sjabloon op cakecentral.com/cake-decorating-ftopict-27303.html ?

5

Whow!
Dat is precies wat ik nodig heb!
En de echte spitzen van mijn dochter kan ik erbij houden als voorbeeld, maar dit sjabloon is echt perfect!
nou maar hopen dat het lukt....

Groetjes Louise

6

Mooi zo.
En Succes.