1 Laatst bewerkt door Ilovecake (12-09-2011 10:24)

Onderwerp: Wat maken jullie allemaal met de Wonder Mold?

Hallo medebaksters,

Ik heb de Wilton Wondermold (de grote dus) en vind het echt een erg fijne bakvorm. Heb er tot nu toe 2 prinsessen mee gemaakt maar vroeg me af wat je er eigenlijk nog meer mee kunt maken? Er stond er wat langer geleden 1 van Wendy in de Mjam Taart! met een vogelsverschrikker en er zullen zo vast nog 101 mogelijkheden zijn. Misschien leuk om inspiratie op te doen?

Alvast bedankt voor het lezen en het delen van je ideeën!

2

Re: Wat maken jullie allemaal met de Wonder Mold?

:think:

- prinsessen
- bergen
- hoed op bolvorm (bumba 3D)
- bijsnijden en je hebt een flesvorm
- zittend dierenlijfje (olifant bijvoorbeeld)
- monster
- bijenkorf
- vulkaan

:think:

N-Joy Cakes

3 Laatst bewerkt door Soesie (12-09-2011 09:01)

Een ouderwetse helm, zo één met zo'n flap in de nek.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

4

Ik heb er zelfs al een keer een raket mee gemaakt  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Sonj@ schreef:

Ik had voor afgelopen zaterdag voor het eerst een barbietaart en heb mijn kenniekom daarvoor gebruikt. Ging prima maar ik wil wel graag een wondermold  :Y . Omdat ik voor as zaterdag een raket heb zou ik die daar ook voor kunnen gebruiken, bedacht ik me afgelopen weekend....  ;)

6

Esther68 schreef:
Sonj@ schreef:

Ik had voor afgelopen zaterdag voor het eerst een barbietaart en heb mijn kenniekom daarvoor gebruikt. Ging prima maar ik wil wel graag een wondermold  :Y . Omdat ik voor as zaterdag een raket heb zou ik die daar ook voor kunnen gebruiken, bedacht ik me afgelopen weekend....  ;)

Ik zag de Wondermold laatst bij de Makro en daar was ie 'n stuk goedkoper dan in de winkels, geloof dat ie rond de 16 euro was. En volgens mij is er deze week nog die aanbieding van 2e product voor de halve prijs dus weet niet of je een pas hebt maar anders kun je je voordeel er mee doen!

7

Ilovecake schreef:
Esther68 schreef:
Sonj@ schreef:

Ik zag de Wondermold laatst bij de Makro en daar was ie 'n stuk goedkoper dan in de winkels, geloof dat ie rond de 16 euro was. En volgens mij is er deze week nog die aanbieding van 2e product voor de halve prijs dus weet niet of je een pas hebt maar anders kun je je voordeel er mee doen!

Zal eens op de Makro site kijken! Mijn man kan wel een pasje regelen..... Bedankt voor de tip!