Onderwerp: Mijn eerste bruidstaart en bijna een hele dure.
Cadeautje voor de dochter van een kennis die haar bruiloft maar bescheiden wilde houden, taart was klaar maar hij moest nog vervoerd worden
Ik was er helemaal zenuwachtig van, ik in de auto en mijn man gaf hem aan nou dat ging goed
Onderweg kwam ik erachter dat ik mijn gordel niet om had, ja het zou toevallig zo zijn dat we aangehouden werden.
We waren halverwegen toen mijn man zei "shit controle" en ik lachen natuurlijk want hij hield mij voor de gek dacht ik, totdat ik 4 politieagenten midden op de weg zag staan gebaren dat we aan de kant moesten.
Een politievrouwtje maakte de portier aan mijn kant open en vond de taart wel heel mooi, daarna vroeg ze om rijbewijs en kentekenpapieren.
Oeps heb jij je tas bij, nee natuurlijk niet ik draag de taart.
Als je weet dat het niet dragen van een gordel €85, en vergeten van kentekenpapieren €100. is nou dan weet je het wel.
Mijn zielige gezicht opgezet
en gezegd dat dit mijn eerste taart was en zenuwachtig was voor het wegbrengen en dat we daarom alles vergeten waren, nog niets gezegd van mijn gordel in de hoop dat ze dat niet gezien had, keek ze het door de vingers ja echt we mochten doorrijden breng hem maar snel weg
Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd.
Dus eind goed al goed.
Dit is dus mijn eerste (geluks)bruidstaart die ook nog goed op locatie gekomen is en het bruidspaar vond hem geweldig.
Hij is gevuld met champagnecreme en verse frambozen
Het bruidspaar had ook nog een foto via de telefoon gestuurd van het aansnijdmoment en een berichtje dat ze er zo blij mee was.
Bedankt voor het kijken.