Re: Mini vanille cupcakes voor bruiloft
En dan heb ik ook nog een vraagje: welk spuitmondje heb je gebruikt hiervoor?
Ik vind het er zo super uitzien dat ik ze ook wil maken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini vanille cupcakes voor bruiloft
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dat ga ik nog even nakijken voor je (ben nu aan het werk
) doe ik vanavond als ik thuis ben.
Taartenmarie schreef:En dan heb ik ook nog een vraagje: welk spuitmondje heb je gebruikt hiervoor?
Ik vind het er zo super uitzien dat ik ze ook wil maken!Dat ga ik nog even nakijken voor je (ben nu aan het werk
Hartsikke goed. Alvast bedankt 
Wat een werk!! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Wat een werk!! Hoe lang ben je er mee bezig geweest?
Zodra mijn kinderen naar school werden gebracht tot etenstijd. (tussendoor wel gelunched, hond uitgelaten en oudste van school gehaald
)
Taartenmarie schreef:En dan heb ik ook nog een vraagje: welk spuitmondje heb je gebruikt hiervoor?
Ik vind het er zo super uitzien dat ik ze ook wil maken!Dat ga ik nog even nakijken voor je (ben nu aan het werk
Was het nog gelukt om te achterhalen welk spuitmondje het was?
Ik had Taartenmarie al gemaild welke spuitmond het was, maar voor de anderen die het ook graag willen weten. Ik heb een wilton 22 gebruikt
Ik had Taartenmarie al gemaild welke spuitmond het was, maar voor de anderen die het ook graag willen weten. Ik heb een wilton 22 gebruikt
Ja nogmaals dank. Maar omdat die alleen in een compleet CC decoratiesetje te koop is zoek ik nog even verder welk spuitmondje je los kunt kopen waarmee je ook mooie toefjes op de mini's kan spuiten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini vanille cupcakes voor bruiloft