1

Onderwerp: dat doe je toch wel "even" zegt mijn man...

afgelopen vrijdagmiddag moest onze jongste zoon Dylan afzwemmen voor z'n A-diploma maar omdat ik het erg druk in de kapsalon had had ik met hem afgesproken dat ik in het weekend een taart voor hem zou maken....gezien de drukte en tijdgebrek wilde ik er met alle rust aan werken maar..........komt mijn man thuis donderdag om 12:00 zo van schat 'k heb ff met m'n cheffin (haar zoontje moest ook afzwemmen ;) )afgesproken dat we na het afzwemmen bij haar koffie gaan drinken en dat jij v/d taart zorgt :grr: ik was zo pissed dat kan ik maar beter hier niet plaatsen 'k zeg hoe kun je dat nou doen je weet niet eens wat mijn planning etc is laat staan dat jij ff voor mij gaat beslissen dat ik "even" een taart moet gaan  maar omdat hij z'n cheffin al lekker heeft zitten maken(deze heeft m'n bakkunsten al meerdere malen geproeft) dus ik vond het ook erg lullig om nu met niks te komen manlief is afgedropen weer naar z'n werk dus ik snel begonnen tussen het werk door v/d kapsalon ff met de jongste nog naar de laatste zwemles geweest intussen werd m'n taartkapsel mooi gebakken nadat ik eindelijk weer thuis was gelijk bezig gegaan omdat het zoontje van cheffin ook moest afzwemmen heb ik allebei de namen v/d jongens erop gezet ;) 's avonds om 22:00 was ik uiteindelijk klaar ik was echt op gaar en moest vrijdagochtend om 5:30 alweer werken dat wist manlief niet dus die was poeslief zo van schat als ik je moet helpen ...nou een heel verhaal maar hier heb je mijn taart '' even''....

let niet op de kleine details ... ;) gevuld met banketbakkersroom en chocoladebavoroise

http://94.100.114.68/1406050001-1406100000/1406065801-1406065900/1406065844_5_2S-v.jpeg

thxs v/h kijken

lfs mathanja

2 Laatst bewerkt door Leef! (11-09-2011 18:45)

Re: dat doe je toch wel "even" zegt mijn man...

Leuke taart, hoor! En toch ook wel een beetje lief van je man dat ie graag jouw taarten wilt laten zien/proeven aan iemand anders..

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Ja...maar ik kan me je moorgneiging wel voorstellen hoor!! Mannen....Hahaa!! :lol:
Maar het is een leuke taart geworden. En de jongens waren er vast ook erg blij mee!! En wat zijn ze toch trots met die diploma op zak he?

Groetjes van Marjon

4

toch leuk gedaan, ook met dat gat-ding erbij.

heb je de pipinggel gekleurd voor je het ging gebruiken?

Groetjes, Dorothea.

5

Haha die mannen toch ook! Maar blijkbaar is hij enorm trots dat je zulke mooie taarten maakt.

6

prachtige taart heb je gemaakt onder die tijdsdruk zeg :thumb:

en wees maar blij met je trotse man (ja echt :Y ; ook al kan ik me je *pieieiep* reactie wel voorstellen hoor ;) ). De mijne is niet enthousiast over het taarten en de tijd die het kost ( :shh: en al helemaal niet over het forum :nooo ), da's ook nie leuk :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Nee Carien....dat is ook niet leuk! Maar een mens mag ook een hobby hebben toch? ;)
Mijn man is zelf bakker en hij is wel heel trots op mijn kunsten...maar ik moet hem niet bij mij in de keuken hebben!! Haha! Af en toe mag hij mij tips geven, maar laat mij alles maar lekker zelf uitvogelen!! :lol:

Groetjes van Marjon

8

jurgen schreef:

Nee Carien....dat is ook niet leuk! Maar een mens mag ook een hobby hebben toch? ;)
Mijn man is zelf bakker en hij is wel heel trots op mijn kunsten...maar ik moet hem niet bij mij in de keuken hebben!! Haha! Af en toe mag hij mij tips geven, maar laat mij alles maar lekker zelf uitvogelen!! :lol:

:D ik heb hetzelfde probleem als ik in de keuken bezig ben moet ie opzouten mijn plek mijn bezigheid haha

9

Carien schreef:

prachtige taart heb je gemaakt onder die tijdsdruk zeg :thumb:

en wees maar blij met je trotse man (ja echt :Y ; ook al kan ik me je *pieieiep* reactie wel voorstellen hoor ;) ). De mijne is niet enthousiast over het taarten en de tijd die het kost ( :shh: en al helemaal niet over het forum :nooo ), da's ook nie leuk :s

daarom zei ik al let niet op de kleine details kids vonden het geweldig en wij natuurlijk trots dat ie z'n diploma heeft behaald :Y

10

tweetie schreef:

Haha die mannen toch ook! Maar blijkbaar is hij enorm trots dat je zulke mooie taarten maakt.

hij is gewoon een dikke snoepkont :D

11

Dot schreef:

toch leuk gedaan, ook met dat gat-ding erbij.

heb je de pipinggel gekleurd voor je het ging gebruiken?

ja het gat waar ze doorheen moeten zwemmen 't ja m'n inspiritie was er niet dus dan maar bedenken waar ze zich mee bezig houden tijdens een zwemles ;)

nee geen gekleurde piping gel ligt zelfgekleurde blauwe fondant onder en daar overheen met piping gel gewerkt ;) daardoor krijg je dus een water effect reacties v/d anderen waren echt helemaal perplex :)

12

jurgen schreef:

Ja...maar ik kan me je moorgneiging wel voorstellen hoor!! Mannen....Hahaa!! :lol:
Maar het is een leuke taart geworden. En de jongens waren er vast ook erg blij mee!! En wat zijn ze toch trots met die diploma op zak he?

ja dat heb ik hem er nog wel ff flink ingepeperd dat ie niet weer zo'n actie moet gaan bedenken :D want dan ... :P ja zeer blij met het diploma hij mag gelijk door voor b dus met 4 wkn weer een lekkere taart maar die houdt ie nog tegoed omdat we dan op vakantie zijn in Turkije :)

13

;)

Leef! schreef:

Leuke taart, hoor! En toch ook wel een beetje lief van je man dat ie graag jouw taarten wilt laten zien/proeven aan iemand anders..

ja het is zo'n lekkerbek maar de anderen kennen mijn bak kunsten al dus die zaten al te water tanden dus dan kan je ze niet teleurstellen toch

Mannen..... daar krijg je kinderen van! Dat is zo'n beetje de favoriete uitspraak van mijn schoonmoeder haha. Maarre.. je taart, is harstikke leuk geworden, knap van je dat je het zo voor elkaar krijgt zonder je van te voren even te kunnen voorbereiden.

Life is uncertain......eat dessert first!

15

Mooie taart hoor die je "even" te voorschijn hebt getoverd.  :thumb:

16

Leuke taart,
maar ik zou hem het recept gegeven hebben en deze site !!!!! :Y

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

17

Haha die mannen toch! Die van mij weet nu al wel dat dat niet 'even' kan. Wanneer ik taart maak dan mag hij alleen voor de drie kids zorgen.  :lol: Hij weet dus heel goed hoeveel tijd er eventueel in kruipt  :P

Maar voor zo'n drukke agenda te hebben vind ik het nog een super mooi taartje!!