1

Onderwerp: Taartcover???

Een taartcover, wat zou dat zijn? vroeg ik me laatst af. Inmiddels weet ik het want ik heb hem uitgeprobeerd! Het is een print op een A3 icing sheet, waarmee je een hele taart kunt bedekken. :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UKBKEPMT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MJF7Z6XA.jpg

Gemaakt voor bij de barbecue met de buren, gevuld met vanillecreme en framboosjes.

Groetjes, Jozien.

Bedankt voor het kijken!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Re: Taartcover???

Mooi hoor!
zijn die blauwe roosjes met de hand gemaakt of een mold??
zoja welke mold is dat?? ze zijn echt mooi!!

3

dat is gaaf zeg!!!!!!!!

4

Dat ziet er wel heel leuk uit zeg!  :thumb: Maar lijkt me wel moeilijk om dat er mooi op te krijgen!

5

wauw! is dat lastig??

6

netjes!!!!

7

Ik had er ook nog nooit van gehoord maar wat is hij gaaf geworden zeg. Echt super strak. Nog even een klein vraagje?? De strik heb je zeker wel van fondant gemaakt met tylose erin?? Heb je hem dan ook 1 dag van te voren gemaakt of hem je hem er meteen op gedaan.

8

gaaf hoor!
maar die kan natuurlijk niet iedereen printen, en als je hem besteld, wordt het dan pakketpost?!??!

Groetjes, Dorothea.

9

Geweldig!  :thumb:

10

Wat een mooi effect Jozien!
(en wat klinkt hij ook lekker....... :9  :Y )

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

11

een heel mooie taart zo :Y

:think: wel een 'makkelijke' :o alhoewel het me wel lastig lijkt om het strak te krijgen, maar toch ......  :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Wauw wat gaaf!!! is dat echt 1 geheel die je er dan strak omheen moet krijgen? of is hij een soort ingesneden op de hoeken ( zeg maar een soort + dus?? )

13

Wauw fantastisch :D

..*Heerlijk aan het bakken*..

14

Heel erg leuk! ga ik ook eens uitproberen! waar heb je hem besteld?

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

15

Straks meer antwoorden, maar nu vast even voor de nieuwsgierigen: ik heb een soort van how to geschreven op mijn site:

http://www.allesovertaart.nl/?p=577

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

Gaaf zeg :)
Dat wil ik ook weleens proberen :)
Gelukkig heb ik zelf een printer en kan ik het eens doen als ik zin heb maar lijkt me wel lastig...

17

@vlindertje: fijne mold idd, die heb ik bij squires kitchen in Farnham gekocht...

@ e.Otto: ik maak altijd direct-klaarstrikken (geen zin in wachten). Ook nog zonder tylose :) de truc is de fondant vrij dik te houden. Marsepein gaat minder goed, zakt sneller in.

@dot: ik kreeg m gewoon in zon plat doosje door de brievenbus

@debsters: hij is van Smulprint.

18

Wat waanzinnig gaaf!!

groeten, Bianca
TAART in huis

19

Wat leuk, super.:-)

20

Jozien schreef:

@dot: ik kreeg m gewoon in zon plat doosje door de brievenbus

@debsters: hij is van Smulprint.

ongevouwen???
want A3 is toch dubbel A4? A4 is 20x29cm, dus zou dubbel 29x40 zijn en brievenbuspost is tot 26x38...
maar iig goed om te weten en ik ga die site eens bekijken...

Groetjes, Dorothea.

21

@ dot: soort van opgevouwen ja, wel met een bocht en bubbeltjes plastic ertussen dat de vouw niet te scherp wordt zeg maar

22

ok, snap um!

Groetjes, Dorothea.

hij is super leuk geworden...en als je echt een keer weinig tijd hebt ideaal om toch volledig een deco op je taart te hebben

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

super gaaf!!!!

25

Waanzinnig gaaf; willen we ook eens gaan proberen, maar zijn altijd bang dat het te hard is om mooi mee te bekleden...ga toch maar eens een bestelling doen, die polkadots...hélemaal leuk!

groetjes Es en Sas

Taartjes van Fien&Pien; maakt de leukste taartjes van Franeker!:)