Re: Plopperdeplop! Ik ben de kalender rond!
Geweldig! Echt super mooi gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Plopperdeplop! Ik ben de kalender rond!
Geweldig! Echt super mooi gedaan!
mooi hoor ! (beide )
en wat vonden de plopertjes ervan ?
Prachtig !!! Kan niet anders zeggen. En pas een jaar bezig ?? Sta ik van te kijken. Van biscuit is nog een graadje lastiger, maar daar is in jouw eindresultaat niets van te zien. Echt mooi. En ik ben en blijf verliefd op jouw foto's. Alleen daarvoor wil ik al workshoppen bij je
wat een ontzettend leuke taart
je kunt er naar blijven kijken, ziet steeds iets nieuws
zonde om die aan te snijden
heb net je album gekeken
al die taarten die ik zo mooi vind heb JIJ gemaakt
helemaal top
Echt een hele leuke taart geworden En gefeliciteerd met je dochter!
Hoi Eline,
Wat een fantastische taart heb je gemaakt zeg! Petje af
zo wat gaaf en dat na pas 1 jaar taarten??? ik raak niet uitgekeken....
Wauw, wat is die gaaaaaaaafff!
Oooooo...nou begrijp ik wat je bedoelde met het plophuis voor Maartje. Ik dacht al...wat bedoelt ze nou??? (van een kartonnen doos een huisje maken, zelf met planken en spijkers aan de slag voor een huisje in de tuin?????? ) Wist ik dat je zo'n gave taart aan't maken was.!!! Onwijs mooi gedaan. Moest ook weer even van Merel zeggen dat íe heeeeeeel mooi is!!
En voor Maartje....hieperdepiep hoeraaaaaaa!!!!!!
weer helemaal geweldig, zoals altijd bij jou
Gefeliciteerd en wat een prachtige taart
jij mag jezelf gewoon met recht een natuurtalent noemen!
en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je dochter
Nog maar een jaar bezig?! Zit hier met open mond te kijken!
't ziet er als zo'n porseleinen beeldje uit!!! Helemaal perfect! Nee , had niet kunnen denken dat dit een echte taart is! Super proficiat! Ook voor de verjaardag van je kleintje natuurlijk
Wauw, ze zijn beide prachtig!!!
Dat plophuis heb je echt waanzinnig goed gedaan zeg, er zit geen deukje in!
Die zwangere blond is trouwens ook super schattig!
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik supertrots op je ben! Je bent een natuurtalent hoor! Want ook met de how to en Swirly workshop is dit een hele moeilijke taart om te maken.
Zo leuk om te zien! Petje af dame!
Enne van harte nog met je dochter
Zo zeg, dit komt toch wel heul dicht in de buurt van perfect!
Ik bedoel, nergens per ongeluk een nagelafdruk of zo,...
en kijk die randen onderaan dan, zoooo strak.. !
Wat supergaaf!! Jij bent een ware kunstenares... Zooo mooi jou taarten!!
wat een schatje!!! heel erg leuk!!!
Wat is ie gaaaaf en zo mooi alles afgewerkt,echt super hoor!
echt super mooi
groetjes ellen
Geen 'sorry' zeggen voor zoveel PRACHTIGE foto's hoor!! Dank je wel voor het plaatsen van al die foto's! Kunnen we heerlijk genieten van al die GEWELDIGE details
*edit* en nog gefeliciteerd natuurlijk!! En met je dochter en met je jubileum
Heeeel erg bedankt voor alle lieve berichtjes!! *glunder!* Ik was er zo blij mee!! En Maartje gelukkig ook!
Enneh Jolanda, er wordt gewerkt aan een workshop hoor! Ik heb het alleen zo druk, dus het schiet niet echt op...
Oooooo...nou begrijp ik wat je bedoelde met het plophuis voor Maartje. Ik dacht al...wat bedoelt ze nou??? (van een kartonnen doos een huisje maken, zelf met planken en spijkers aan de slag voor een huisje in de tuin?????? ) Wist ik dat je zo'n gave taart aan't maken was.!!! Onwijs mooi gedaan. Moest ook weer even van Merel zeggen dat íe heeeeeeel mooi is!!
En voor Maartje....hieperdepiep hoeraaaaaaa!!!!!!
Hahaha, ja dat had ook nog gekund inderdaad! Je brengt me wel op ideen zeg... een plop huis in de tuin, das wel heul gaaf! Zou je dat ook van marsepein kunnen maken? Groetjes aan Merel!! Hopelijk tot snel, ik ga je mailen!
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik supertrots op je ben! Je bent een natuurtalent hoor! Want ook met de how to en Swirly workshop is dit een hele moeilijke taart om te maken.
Zo leuk om te zien! Petje af dame!
Enne van harte nog met je dochter
Nou, daar word ik wel verlegen van zeg! Hihi, dank je wel hoor! En natuurlijk nogmaals onwijs bedankt voor je super gave how to!! Voor iedereen die ook het onovertroffen orgineel wil bewonderen: http://karenannecakes.blogspot.com/p/ho … ecten.html
Nogmaals bedankt hoor dames voor alle leuke reacties!! Jeej!
wauw die is super geworden!!!! complimenten hoor!!!
Prachtig !!!!!
En vooral met biscuit heb je het jezelf waarschijnlijk nog extra moeilijk gemaakt, maar daar is niets van te zien!
Hij klint trouwens ook erg lekker
Geweldig Eline, wat een prachtig huis!!! Gefeliciteerd en nog vele jaren, voor je meisje en je taarthobby!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Plopperdeplop! Ik ben de kalender rond!