Re: Future nurse Arianna LOVES England!
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
@mlinden: Ja ik ken die lijst wel. Superhandig inderdaad! Maar ik dacht, misschien hebben jullie echte knallers die jullie altijd aanraden wanneer iemand geen jam wil.
Ik zal even wat gaan experimenteren met de genoemde vullingen. Ik weet niet wat luchtige vanillecreme precies is. Maar luchtig en vanille klinkt iig wel goed en vrij neutraal.
Ook citroen vind ik zelf heel lekker dus dat kan ik ook wel eens voorstellen.
Nou alles is al gezegd Hij is geweldig, je taart is superstrak en je verpleegster is geweldig.
Die roze wangetjes, ik durf het nooit terwijl ik het ontzettend leuk vind, maak je die gelijk in het begin?? en doe je dat met een kwastje??
Supermakkelijk! Ik gebruik dusky pink van sugarflair en dan met een klein kwastje even lichtjes 'aanstippen'. Klaar. Doe ik trouwens als de rest van het gezichtje klaar is. De finishing touch...
"finishing touch" dan moet je wel net niet uitschieten hè, anders kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ik heb het in huis en ben een jongetje van 7 aan het boetseren, k ga het toch maar een keer proberen, maar wel gelijk roze wangen en dan de rest van het gezicht 

....met een prikkertje erdoor??)