Re: Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....
Wauw, echt geweldig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....
Wauw, echt geweldig!!!
Ohhh het is een plaatje, wat een werk en dat met dit weer echt petje af hoor, schitterend gemaakt!
Wat een prachtige taart en cupcakes, wauw!!
Jee zeg, wat een prestatie en met dit weer, respect!!!! Ik had gisteren ook erg veel last, dacht altijd dat het overdreven was, een smeltende taart
.............
Super mooi !
Wat een werk en dat met dit weer, goed hoor !
Dank jullie wel voor jullie enthousiaste reacties! Dacht ook altijd, dat ik"niet zo snel last zou krijgen van het weer, maar dit was echt extreem. Doet me goed, om jullie reacties te lezen, want zelf was ik toch wel een beetje sip (en helemaal gesloopt).
gaaf jolan! ik zou de taart wel van ietsie dichterbij willen bekijken!
mooie foto zo met het bruidspaar en de gehele foto alleen maar taart, prachtig!!
Dat dacht ik ook, toen ik (achteraf) de foto's bekeek. Er zitten heeeeel veel bloempjes op, maar dat zie je niet door de grootte van de taart. Helemaal niet bij stilgestaan. Weer een leermomentje.
Heb nog een foto bijgesneden en in mijn album geplaatst. Als ik 'm hier zet, zie je het natuurlijk nog niet groot, maar dan kun je via mijn album wel vergroten als je wil

En nog een foto iets meer van boven af en deze ook weer bijgesneden:

Geweldig zeg, wat een mooi plaatje!
Super! Indrukwekkende taart en heel schattig met al die bloemetjes en die kleurtjes.... Wat een werk zeg , snap dat je helemaal gesloopt was maar het het resultaat is er wel naar hoor 
"Very Cute" wat een geweldig mooie taart zeg word er helemaal vrolijk van van al die keuren en bloemen
zou zo willen trouwen
"hint" 
Wat een plaatje zeg!!!!
Wat een prachtige taart!!! Heel knap gemaakt!!!
Ik (als beginner) vraag me af hoeveel cursussen time management je gevolgd moet hebben, naast al dat oefenen met taart maken, om zo'n prachtige creatie te maken EN op tijd af te hebben!!
Wat een prachtige taart!!! Heel knap gemaakt!!!
Ik (als beginner) vraag me af hoeveel cursussen time management je gevolgd moet hebben, naast al dat oefenen met taart maken, om zo'n prachtige creatie te maken EN op tijd af te hebben!!
Dat vroeg ik me nou ook net af!
Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest?????(een piep klein taartje is bij mij al een uren-project *zegt ze als beginnende beginner*)
Hij is echt prachtig!
Tja, planning is op papier mijn sterke kant, maar in de praktijk komt er vaak teveel tussendoor. Deze klus had ik wel juist ingeschat. Ik wist, dat het wel een volledige werkweek zou zijn. De bloemen en de cupcakes versiering kon ik natuurlijk al vooruit maken, net als het bekleden van de cakedrum. Ik ben dinsdag begonnen en heb toen alle gerbera's gemaakt. Op woensdag alle andere bloemen en het bekleden van de drum. Het bakken op donderdag en het maken van de botercreme en de trempeersiroop. In de avond de banketbakkersroom met witte chocola gekookt en op vrijdag de slagroom geklopt en gemengd met de room en vervolgens het vullen/bekleden/afwerken. Dat is dan wel een mega lange dag. Op de vrijdag kwam het bruidspaar nog langs en heb ik samen met hen de gerbera cakejes ingepakt en lintjes / kaartjes bevestigd. Waren we ook weer een uurtje zoet mee. Daarna weer door. Op zaterdag alles op de foto, de standaarden ingepakt etc en om 12.30 uur alles gaan inladen in de auto, om 13.30 uur aanwezig en om 17 uur weer moe maar voldaan thuis om de zooi weer af te wassen en op te bergen.
Dit gaat inderdaad de hobby-status voorbij 
Jolanda, wat heb je zoals altijd weer een prachtig geheel afgeleverd zeg! Wat een enorme berg bloemetjes zitten erop en kan me helemaal voorstellen dat het vreselijk weer was om de taarten te bekleden en decoreren. Je ziet er niets van in ieder geval 
Wat een werk! Maar een mooie taart geworden met vrolijke kleurtjes 
Wat een mega mooie taart maar ook een mega klus!
Petje af daar zou ik enorme sress van krijgen.
Waar laat je al die taarten?
Heb je een hele grote koelkast voor de taarten.
Ik vind het zo ontzettend mooi allemaal!
wauwie wat een hoge en erg mooi gemaakt
ook de kleuren top .
grt Carla
Wat een mega mooie taart maar ook een mega klus!
Petje af daar zou ik enorme sress van krijgen.
Waar laat je al die taarten?
Heb je een hele grote koelkast voor de taarten.Ik vind het zo ontzettend mooi allemaal!
Dank je. En inderdaad 2 extra koelkasten, 1 kleine en 1 grote.
Waanzinnig...wat een gigantische hoge bruidstaart!!!
Zooo mooi met al die bloemetjes. En tjonge jonge wat een werk met ook nog al die cc's erbij! Petje af hoor!
wat een super taart!! En ziet er erg mooi uit zo met die standaard.
Ik ga ook zo mijn foto plaatsen!
heel mooi

WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Jeetje, wat een werk!!!!!!!! Echt super mooi!!!
Prachtig, wat een prestatie!

Hele grote mooie taart en dan ook nog cupckes? Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest! ongelooflijk.
Mijn hemel, dit is prachtig!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart 150 personen waar het geen weer voor was....