Onderwerp: Zware stapel en een geboorte taart
Allereerst een zware stapel voor +/-80 personen voor het verassingsfeest van Chetan, een automonteur die 50 werd. De middelste taart is een autoband, erg slecht te zien. Het weer was vreselijk, zo ontzettend vochtig dat alles wat tegen de taart aankwam meteen vast zat. Voor bovenop had ik na even zoeken een mal gevonden van Nardi waar ik de stapel banden mee heb gemaakt, dat maakte het net even af vond ik zelf
De stapel was zo zwaar dat ik (1.84 en echt geen teer poppetje) hem maar net kon tillen.
Onderste taart vanille biscuit met chipolata creme en mandarijntjes, middelste chocolade biscuit met vanille creme en frambozenjam, bovenste wederom vanille biscuit met chipolata creme en mandarijntjes. De stapel was zo zwaar dat ik (1.84 en echt geen teer poppetje) hem maar net kon tillen.

Verder een geboorte taart voor Delano, een heerlijk mannetje met bolle wangetjes en een bos zwart haar. Kreeg meteen klapperende eierstokken toen ik de foto's zag
De ouders hadden een foto van een geboorte taart van misschien iemand van hier, heb het helaas niet terug kunnen vinden. Heb hem wat wel aangepast. Ik had nog 2 kleine schoentjes gemaakt en naast de taart gezet maar die was ik vergeten voor de foto 
Onderste 2 taarten zijn vanille biscuit gevuld met een laagje witte chocolade, bastogne creme en dulce de leche, de bovenste een vanille biscuit met vanille creme en verse aardbeien.

Feedback is altijd zeer welkom!

Super mallen, ben er erg blij mee!