Onderwerp: Plopperdeplop! Ik ben de kalender rond!
Jaaaaa! Gisteren is mn meissie alweer 2 jaar geworden! En dat is al bijzonder genoeg, maar ik ben nu dus ook precies een jaar aan het taarten. Nummer 50 (jeetje, zoveel al?) is dan ook het Kabouter Plop huis, want madammeke is helemaal idolaat van hem! Het is dat ze eerst papa en mama zei, maar plopperdeplop kwam er zowat meteen achteraan!
Met ENORME dank aan Mamakaat's fantastische how to en workshop heb ik dit ervan gebrouwd, wat vinden jullie ervan? Ik wist vrijwel zeker dat Mamakaat haar kabouterhuisje van cake had gemaakt, want Kaat kan heul goed heul lekkere cakes bakken... En ikke dus niet... Ik ben er echt vreselijk slecht in, en stiekem vind ik biscuit ook gewoon nog steeds het lekkerst. Dus heb ik heel eigenwijs dit huis van biscuit gemaakt (is wel ff martelen), de onderste taart is gevuld met witte chocoladecreme met brokjes witte chocola, frambozenjam en verse frambozen. De bovenste taart is gevuld met een dikke laag caramel, en creme met schuddebuikjes. Hij smaakte goed, heb even allebei de taarten getest... Maartje was dolenthousiast en ging meteen Plop's hoofd opeten!
Sorry veel foto's...
Ook nog even stiekem deze, had hem nog niet gepost... Een zwangere Blond Amsterdam, 3D gepuzzeld, dus niet helemaal illigaal hier?