1

Onderwerp: Hoe bloemvorm aansnijden?

Bestaat er een aansnijdschema voor een bloem vorm?
En voor hoeveel personen is een 25 cm bloemvorm?
En als laatste vraag, hoeveel beslag gaat er in de PME 25cm bloem vorm?
Ik hoop dat iemand me kan helpen met de antwoorden.

Life is what you bake it.

2

Re: Hoe bloemvorm aansnijden?

Hoe je m aansnijd weet ik niet goed, ga het ook vh weekend s proberen. Hij ligt al kant en klaar in de vriezer en morgen ga we m aansnijden dus vanavond komt hij eruit. Maar ik had n bloemvorm van zo'n 22 cm en ik heb gewoon de hoeveelheden gedaan van een ronde 20 cm taart en dan alles ietsjes ruimer genomen. (snap je m nog? ;) )
Ik hoop idd dat er nog reacties komen over t aansnijden. Ik sta morgen voor t zelfde probleem :think:

3

Hier kom je wel verder denk ik:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=112319

Don't just dream your life, but live your dreams too!

BEdankt voor de link. Ik had gezocht op aansnijden ipv gewoon snijden.
Als ik de hoeveelheid beslag van een 22,5 rond aan hou zou ik dan goed uitkomen?

5

ooit heeft iemand me gezegd dat een hart of bloem 20 (bijv) hetzelfde is als een rond 20. Ik geloofde dat (natuurlijk weer :rolleyes: ) niet, ben met water gaan kliederen en echt, het is waar :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

oh en Leef!, dank voor die viavia link naar de Wiltonsite :thumb: , die is handig :Y
vroeg me altijd af hoe je een hexagon nou moest aansnijden :think: , heel duidelijk :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7 Laatst bewerkt door Taartenmarie (11-09-2011 09:07)

ing schreef:

Hoe je m aansnijd weet ik niet goed, ga het ook vh weekend s proberen. Hij ligt al kant en klaar in de vriezer en morgen ga we m aansnijden dus vanavond komt hij eruit. Maar ik had n bloemvorm van zo'n 22 cm en ik heb gewoon de hoeveelheden gedaan van een ronde 20 cm taart en dan alles ietsjes ruimer genomen. (snap je m nog? ;) )
Ik hoop idd dat er nog reacties komen over t aansnijden. Ik sta morgen voor t zelfde probleem :think:

En hoe ging het aansnijden? En hoeveel stukjes heb je uit de 22cm kunnen halen?
Heb trouwens de Wilton site nog eens goed bekeken en die bloemvormen hebben veel meer bladen dan de PME (die heeft er maar 5) dus daar kom ik ook niet mee uit... :s