Re: All dressed up..
Super mooi!
Groetjes Laura
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » All dressed up..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Leuk??? Ik vind hem FANTASTISCH!!!! Ik hield mijn adem letterlijk in, echt geweldig!! Hoe? wat? waarmee? en? en? Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!

Leuk??? Ik vind hem FANTASTISCH!!!! Ik hield mijn adem letterlijk in, echt geweldig!! Hoe? wat? waarmee? en? en? Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
![]()
![]()
![]()
Hihi, dankjewel!
Met een paar pme tooltjes en een potje dust kwam ik al een heel eind
Iets voor de volgende freubel?
Eline25 schreef:Leuk??? Ik vind hem FANTASTISCH!!!! Ik hield mijn adem letterlijk in, echt geweldig!! Hoe? wat? waarmee? en? en? Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
![]()
![]()
![]()
Hihi, dankjewel!
Met een paar pme tooltjes en een potje dust kwam ik al een heel eind![]()
Iets voor de volgende freubel?
Jaaaaaa!
Lijkt me geweldig!! Echt gaaf hoor! Zeg, heb jij trouwens nog meer van die gave sites waar je je inspiratie vandaan haalt? Deze dame maakt iig te gekke dingen zeg!
Niet specifiek een site... Ik kijk wel grAag op pinterest voor inspiratie, naar kleding ook wel...en interieurstyling enzo!
Ach, er zijn zoveel mooie dingen op de wereld..!
Heerlijk kijken doe ik hier:
Cotton&crumbs, Miette( Hele goeie recepten!), Blog van Sweetapolita.., Maggie Austen..
Veel plezier!
Oh wat ziet dat er allemaal goddelijk uit op de site van Miette!! Ik zie alleen geen recepten... 
Oh wat ziet dat er allemaal goddelijk uit op de site van Miette!! Ik zie alleen geen recepten...
Oh dat wist ik niet...de eigenaresse heeft wel een boek uitgebracht met al haar recepten.. Een boek met geschulpte randjes, wat wil je nog meer!
Ik plaats wel een keer iets van haar in het receptentopic als je wilt?
Niet specifiek een site... Ik kijk wel grAag op pinterest voor inspiratie, naar kleding ook wel...en interieurstyling enzo!
Ach, er zijn zoveel mooie dingen op de wereld..!Heerlijk kijken doe ik hier:
Cotton&crumbs, Miette( Hele goeie recepten!), Blog van Sweetapolita.., Maggie Austen..
Veel plezier!
leuk leuk!! Ga vanavond ff lekker internetten! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » All dressed up..