1

Onderwerp: een droomkasteeltje...

Voor Anouk die 6 jaar werd!

doe maar iets met een kasteel, kroontje of prinsessen was de opdracht. Ik mocht hier mijn eigen draai aangeven.

En blijkbaar ook de goede :)  kind was helemaal gelukkig met de taart!!!
Maar wat een ellendig weer.... vocht droop in de koelkast al van de taart af vannacht. voorzichtig afgedept en vanochtend pas afgewerkt met icing en kasteeltorens ertegenaan geplakt. de drie torentjes bovenop los meegegeven omdat ik niet goed weet hoe te bevestigen.... alleen met  Icing vond ik eng omdat de taart nog in een auto vervoert moest worden en bang was dat ze dan om zouden vallen en de hele taart af zouden breken.. al met al weer een heel verhaal.

http://94.100.116.13/1405400001-1405450000/1405405601-1405405700/1405405689_6_8K5E.jpeg



Als je tips hebt zijn ze zeer zeker welkom zodat ik volgende keer weet hoe de torens te bevestigen en het vocht weg te nemen

gr lon

Re: een droomkasteeltje...

Wat mooi je torentjes met de swirlmat! Het vocht komt vast door de warmte ;) Evt kun je er een waaier op zetten.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

Re: een droomkasteeltje...

dat is idd wel een ideetje voor de volgende keer...

thanks

gr lon

4

Re: een droomkasteeltje...

Vocht lees ik hier al de hele dag........en hoe graag je ook zou willen, het weer laat zich niet sturen  :cool:

De torentjes vind ik helemaal super! Wel jammer dat het kasteel zelf roomwit is en de torentjes echt wit......

Heerlijk dat de ontvanger er helemaal gelukkig mee was  :thumb:

En moest hij in de koelkast? Mss een idee om in de maanden zoals nu waarin het erg warm/vochtig kan zijn, alleen maar buiten de koelkast houdbare vullingen te gebruiken?

Ennuuhh.........ik ga hem opslaan voor de verjaardag van mijn dochter  :thumb:

5

Re: een droomkasteeltje...

Karin09 schreef:

Vocht lees ik hier al de hele dag........en hoe graag je ook zou willen, het weer laat zich niet sturen  :cool:

De torentjes vind ik helemaal super! Wel jammer dat het kasteel zelf roomwit is en de torentjes echt wit......

Heerlijk dat de ontvanger er helemaal gelukkig mee was  :thumb:

En moest hij in de koelkast? Mss een idee om in de maanden zoals nu waarin het erg warm/vochtig kan zijn, alleen maar buiten de koelkast houdbare vullingen te gebruiken?

Ennuuhh.........ik ga hem opslaan voor de verjaardag van mijn dochter  :thumb:


ja t de twee verschillende kleuren wit komt doordat ik vergeten ben wit door mijn zelfgemaakt mmf te doen... en er zat swiss merinque creme in met lemon curd en jam. Weet niet of dit een vulling voor buiten de koelkast is maar ik vind het altijd een beetje éng' om taarten buiten de koelkast te bewaren...

thanks voor je feedback en tip.

gr lon