Re: topsy met bruidspaartje en een rood/roze/wit stapel 5 hoog
Prachtige taarten!! Je boetseerseltjes zijn ook erg leuk

https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » topsy met bruidspaartje en een rood/roze/wit stapel 5 hoog
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtige taarten!! Je boetseerseltjes zijn ook erg leuk

Wauw! Beide zijn geweldig!
Mooi gemaakt hoor! Erg leuk met die bloemenvormen ertussen 
Geweldig weer katja....

Topprestatie, Kat ! Zo'n hoeveelheid en zo verschillend! Is de print gedust ??? Echt heel mooi! En de grote stapel vind ik helemaal super door de kleurtjes, de vorm en de decoratie !
jeetje wat mooi, ben helemaal weg van de okassistent...levensecht!
Ik vind de onderste rand van de topsy prachtig. Ben erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan (wel een klein beetje jammer dat de naad bij de onderste taart aan de voorkant zit
)
helemaal mee eens. Je ziet nu alleen de taart niet helemaal van de voorkant. Had het vrouwtje niet helemaal op de juiste plek gezet. Je kunt vanuit deze positie ook de echte topsy vorm niet zien. De rand is overigens gestencild met zwarte dust. Da's erg tricky met om de taart krijgen en het scheurde op die plek. Tja...en dan moet je toch verder. Vind wel achteraf dat ik het inderdaad best wat netter had kunnen wegwerken
Helemaal gemist deze prachtige taarten
Super zijn ze Katja!
mooie taarten. De onderste vind ik ook echt helemaal geweldig!!
O wauw!! Allebei helemaal te gek zeg! Je figuurtjes zijn geweldig en de roze bruidstaart is zoet, maar toch ook speels, heel erg leuk!!
ff nieuwsgierig: welk stencil heb je gebruikt?
Ik heb de Designer Stencil Nature's Vignette gebruikt.
dat dacht ik al! die is echt leuk!! mooi gebruikt hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » topsy met bruidspaartje en een rood/roze/wit stapel 5 hoog