1

Onderwerp: Future nurse Arianna LOVES England!

Arianna is studente verpleegkunde en is gek op Engeland. Ik geloof dat ze daar ook gaat studeren.

Gevuld met Zwitserse room en Mascarpone/nutellacreme en stukjes pure chocolade.

De laatste tijd wordt vaak gezegd: "nee, doe maar geen jam. Ik weet niet of iedereen daar wel van houdt"
Nou heb ik nog nooit gehoord dat iemand niet van jam houdt, maar dat kan natuurlijk. In ieder geval wil iedereen opeens alleen maar creme-vullingen.
Wie heeft er een aanrader voor vulling(combi) zonder jam?

Oh ja, de foto:
http://94.100.121.217/1405400001-1405450000/1405428001-1405428100/1405428096_5_-tPV.jpeg
http://94.100.118.111/1405350001-1405400000/1405396601-1405396700/1405396632_5_b7hx.jpeg

2

Re: Future nurse Arianna LOVES England!

wauw, wat een mooi zustertje!!

En jam, mijn zoontje (4 jr) vind jam ook niet lekker..!

Poepiestrak weer zeg!
Mooi hoor...

Life is what you bake it.

Wat een lief zustertje!

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

5

Wat een originele, strakke taarten maak jij toch altijd. Deze vind ik ook weer  :thumb:

6

Jemig wat strak !!! En dat poppetje ...... Smelt, zo'n schatje! Geen tips voor de vulling. Ik heb ook best wel eens mensen die geen jam of fruit willen (altijd mensen , die mijn taarten nooit gegeten hebben, want als ze het eten, lusten ze het toch wel  :Y ), en dan doe ik alle lagen zwitsers room of zo, maar dat is bij jouw temperaturen niet aan te raden, denk ik.

Groet, Jolanda

7 Laatst bewerkt door mlinden (10-09-2011 20:46)

Leuke taart en weer zo mooi strak  :Y . Er staat ook ergens een link van vullingencombi´s. Misschien dat je daar wat ideeen op kan doen?

Gelijk ff opgezocht: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15883

Groetjes, Marjan

8

prachtige taart en heel mooi geboetseerd!  :thumb:

9

Wow supergoed geboedseerd, leuke taart...

10

wauw..........

wat is die gaaf gemaakt!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Mooi!!!!!

12

Prachtige strakke taart en een super leuke zuster!

Mijn kinderen lusten trouwens ook geen jam in de taart.

13

Prachtige strakke taart en een super leuke zuster!

Mijn kinderen lusten trouwens ook geen jam in de taart.

14

prachtige strakke taart weer en super geboetseerd!!
wat betreft de jam....ik vind het ook vies, jam in een taart. Bbr vind ik ook niet lekker  :s
de meeste creme's zijn wel lekker te combineren met luchtige vanillecreme die ik dan overigens weer een andere smaak geef ( lekker duidelijk hé)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

15

Wat een mooierd weer!  :Y

16

prachtig, mooi strak en super geboetseerd!  :thumb:
die jam, ik krijg die melding de laatste tijd ook vaak, ik vraag altijd even door wat ze dan precies niet lekker vinden. Soms blijkt het dus de stukjes te zijn of de pitjes oid, en dan vinden ze creme met framboossmaak wel lekker, of gezeefde jam, jet ligt voor veel mensen weer anders.
Ik had er vorige week een, die hebben uiteindelijk gekozen voor 2 soorten creme.
Ik weer itt jol321 nooit met koelkastvullingen.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

17

Wat een mooie taart en het zustertje is geweldig. Ik zit ook in de "wereld van de zusters" dus ze dient zeker ter inspiratie hier!

18

Heel mooi! Origineel en mooie kleuren. Het zustertje is echt een schatje met mooi haar.

Van hoge luchtvochtigheid is bij jullie duidelijk geen sprake...

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

19

Wat een prachtige dame!! En super strakke taart !!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Hier is op t moment limoen creme heel favoriet... BC-mix aangemaakt met limone sap ipv water...

20

prachtig weer, en wat een mooi poppetje!! :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

21

Wat is ie leuk! Mooie kleuren!

Ik droom zelfs over taart!

22 Laatst bewerkt door carol (11-09-2011 09:06)

hoi Lori,ik vind jam ook niet lekker,maak altijd zelf een vruchtenprut als een soort vlaaivulling  van vers fruit en een alternatief is vlaaivullingen(blikjes) kopen,maar zal wel niet bij jouw verkrijgbaar zijn,ik vind jam te zoet en de aardbeienmousse na recept van Koenie vind ik ook zo jammy,staat hier ook ergens en dat maak ik  ook met ander fruit,ik weet niet of je er iets aan heb,maar ik geef het maar ff door en wat een SUPER taart weer :thumb: ,dat geboetseerde verpleegstertje  :thumb:  :thumb:  :thumb: WAUW wat goed gedaan,respect hoor.
grt Carla

23

Wat weer een prachtige creatie van jou!

Nou alles is al gezegd :Y  Hij is geweldig, je taart is superstrak en je verpleegster is geweldig.
Die roze wangetjes, ik durf het nooit terwijl ik het ontzettend leuk vind, maak je die gelijk in het begin??  en doe je dat met een kwastje??

25

FANTASTISCH echt een geweldige taart zeg.

Banketbakkersroom met baveroise is ook erg lekker als vulling.