1 Laatst bewerkt door incense (10-09-2011 06:58)

Onderwerp: gothic wedding

Gisteren zijn mijn zwager en schoonzussie getrouwd. Ik mocht voor hen de taart maken, maar door een verkeerde bestelling van mijn schoonzusje moesten we vorige week tot een nieuw ontwerp komen. omdat de geconserveerde rozen welke ze graag wilde af deden geven.
Des ondanks het niet mijn smaak is heb ik me wel helemaal gehouden aan haar ideeen voor t ontwerp. en ze vonden m geweldig, daarbij ook heerlijk.Bovenste taartje vanille met bosvruchten, en de onderste 2 choco biscuit met choco creme, bosvruchten , en een room cremehttp://i55.tinypic.com/fehwli.jpg

wat wazige foto...helaas is mijn camera een beetje an vervanging toe...maar krijg ze vast nog wel via de newly weds

Re: gothic wedding

IK vind m super mooi!!!!!

3

Hartstikke mooi !!

Groetjes, Conny

4

Hele mooie stapel! Vind dat gefrillde, witte randje op de onderste taart erg leuk gedaan.

5

Ik vind hem echt geweldig! Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de titel echt een heel ander idee kreeg. Maar hij is echt prachtig!

6

Super! Ik was nog op zoek naar een idee voor een verjaardagstaart voor iemand die gek is op paars en ook een beetje gothic is. Vind je het goed dat ik deze als inspiratie gebruik?

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Gaaf!

I just love cake!
Groetjes Laura

:thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Icehorse schreef:

Super! Ik was nog op zoek naar een idee voor een verjaardagstaart voor iemand die gek is op paars en ook een beetje gothic is. Vind je het goed dat ik deze als inspiratie gebruik?

Linda.

natuurlijk mag dat...allemaal bedankt voor de complimenten :D

10

Mooi gedaan zeg! Erg mooi gelukt!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...