Onderwerp: Bruidstaartje en Ernie met zijn vrienden!
Eerst een eenvoudig, maar chique bruidstaartje en nog een sesamstraat-stapeltaartje. Vraag was om Ernie in de hoofdrol te plaatsen. Is best gelukt, dacht ik zelf...

Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje en Ernie met zijn vrienden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eerst een eenvoudig, maar chique bruidstaartje en nog een sesamstraat-stapeltaartje. Vraag was om Ernie in de hoofdrol te plaatsen. Is best gelukt, dacht ik zelf...

Bedankt voor het kijken!
Vind Ernie echt geweldig!!!!
Vind je t goed als ik m opsla???
ook leuk je sesamtaart
grt Carla
Mooie taarten! Hoe heb je de parels langs de bruidstaart gemaakt?
hihi, Ernie is geweldig!
die parelrand langs het bruidstaartje vind ik erg mooi!
Heel leuk!!
Dank voor al jullie complimenten
De parels heb ik allemaal handmatig gerold (heeft een paar avonden gekost), daarna op de taart geplakt en daarna gedust. Ontvanger helemaal tevreden want het enige wat er zeker op de taart moest zitten waren parels. Nou, als dit eer niet voldoende zijn... 
Dank voor al jullie complimenten
![]()
![]()
De parels heb ik allemaal handmatig gerold (heeft een paar avonden gekost), daarna op de taart geplakt en daarna gedust. Ontvanger helemaal tevreden want het enige wat er zeker op de taart moest zitten waren parels. Nou, als dit eer niet voldoende zijn...
Bedankt voor je uitleg. Het is een idee om te onthouden, het staat erg mooi.
Mooi !!!
Het glimmende van de parels vind ik erg mooi. Kan je mij vertellen met welke dust je dat hebt gedaan?
@Mirie: Dat is de Pearl White van het merk Rainbow Dust.
@Mirie: Dat is de Pearl White van het merk Rainbow Dust.
Bedankt, ik ga ´t gelijk bestellen.
Mooi bruidstaartje en een ontzettend leuke Ernie! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje en Ernie met zijn vrienden!