Onderwerp: Kleurrijke kinderreceptie bruidstaart
Voor een juf die vandaag ging trouwen, een taart voor de kinderen van haar klas. Voor ´t eerst gehad dat de taartlagen inzakte, ze waren toen nog niet gestapeld. Dus niet zo strak als ik had gewild.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke kinderreceptie bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een juf die vandaag ging trouwen, een taart voor de kinderen van haar klas. Voor ´t eerst gehad dat de taartlagen inzakte, ze waren toen nog niet gestapeld. Dus niet zo strak als ik had gewild.

Wat een lief gebaar van de juf, feest voor de kinderen!
Ik vind het strakke taarten hoor en leuke felle kleuren!
Ben benieuwd wat de kinderen er van vonden?
Mooie stapeltaart!
die heeft veel kinderen in d'r klas
mooie taart zeg 
Dank jullie wel.
De taart was voor 28 kinderen en haar collega´s die deze dag gewoon moesten werken. Het bruidspaar ging bij de school langs om de taart aan te snijden en daar waar wat dingen georganiseerd.
Voor op de locatie met familie en vrienden hadden ze een klassiekere bruidstaart elders besteld.
Dank jullie wel.
De taart was voor 28 kinderen en haar collega´s die deze dag gewoon moesten werken. Voor 50 personen, een 30 /25 /20 cm.
Het bruidspaar ging bij de school langs om de taart aan te snijden en daar werden wat dingen georganiseerd.
Voor op de locatie met familie en vrienden hadden ze een klassiekere bruidstaart elders besteld.
Hij is leuk!
Hartstikke mooi en vrolijk !!
Mooi hoor!!
Wat een vrolijke taart. Hij klopt helemaal, vind m erg mooi geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kleurrijke kinderreceptie bruidstaart